• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aston-Martin+?=Sant!

U

urinvånaren

Guest
DrDre skrev:
Jaeger_LeCoultre_AMVOX2_BlackTitanium_BlackLeatherStrap_3.jpg


Den här matchar ju så bra att det nästan blir överdrivet.



Härligt! Var har du hittat den bilden?
 

DrDre

Patek
Tog den själv. Klockan fick jag på köpet när jag köpte bilen, utan att ens pruta. Fick inte du det?

Nej, jag hittade den på ebay. http://www.ebay.co.uk/itm/Jaeger-LeCoul ... 0740125214

Aston och JLC (Amvox) verkar ha samarbetat en del. Vet inte om alla modeller av Amvox är kopplade till en specifik variant av Aston eller om de har vissa som är lite mer generiska.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Valfri Theorema?

uhr8.png



Underbar tråd!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Fyfan... Jätte grattis till dig!! Själv hade jag nog kört på en Royal Oak eller vintage Rolex.
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Jävla trevlig kärra !
I klockväg kan jag bara likt folk ovan tipsa om jaeger amvox.
Matchar perfekt.
Grattis till en kool bil
 

Josef B

Bestraffaren
Sådärja! En riktig bil! Nu gäller det bara att flytta från Malmö ;) :mrgreen: Och självklart så ska du ha en fet jävla guldrolex! Nåt annat matchar tyvärr inte med bilen :)
 
V

Viggen

Guest
Och min Piké går till högstbjudande! ;) :mrgreen:
 

Bilagor

  • DSC_0001.JPG
    DSC_0001.JPG
    183.9 KB · Visningar: 365

klockodile

Dundee
2-Faktor
Grym automobil!
Men har du lagt så mycket på en kärra behöver du nog inte bränna mer stålars på en klocka, köp en sådan här - kontrasten skulle vara grym och cool...

g_gw_50001jf_j.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
klockodile skrev:
Grym automobil!
Men har du lagt så mycket på en kärra behöver du nog inte bränna mer stålars på en klocka, köp en sådan här - kontrasten skulle vara grym och cool...

g_gw_50001jf_j.jpg

Njeee, kontrasten skulle varken vara grym eller cool...
 
U

urinvånaren

Guest
Gomorra ! Jag vill tacka alla på denna tråden för dom tips på en passande klocka, och Viggens pikétröja är ju inte dålig den heller, large? :D .

Hursomhelst jag återkommer om valet vid ett senare tillfälle.

Fortsatt god helg på er......
 

Ninen79

Audemars
Har du verkligen köpt en AS Rapide? Visste inte att det hängde någon/några mångmiljonär här på KS :lol:
Grattis till en fin bil iallafall!
 

TheKing

Cartier
Re: Sv: Aston-Martin+?=Sant!

Grattis till en grymt jävla snygg, häftig och snuskigt manlig bil.

Vet inte om någon nämnt det men Rolex President är ett måste.... Den ska sitta sådär nonchalant runt handleden när du rattar bilen. Och du ska se ruskigt avslappnad, nästan uttråkad ut :cool:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Några Ferraribilar och Porsche finns allt på forumet. Mycket handlar om prioriteringar.
 

Ninen79

Audemars
Rossi skrev:
Några Ferraribilar och Porsche finns allt på forumet. Mycket handlar om prioriteringar.
Jo absolut men förutom priset för bilen så kostar ju allt kring en dyr sportbilbil enormt mycket pengar så som försäkring, service och reparationskostnader, en av mina vänner köpte en fabriksny Porsche 997 men var tvungen har den reggad på hans mor pga höga försäkringskostnader :)
 
C

Crowolf

Guest
Nån racing-klocka.... Gammel-Daytona eller så...

Och vilken jävla bil!!! Grattis!
 
V

Viggen

Guest
urinvånaren skrev:
Gomorra ! Jag vill tacka alla på denna tråden för dom tips på en passande klocka, och Viggens pikétröja är ju inte dålig den heller, large? :D .

Hursomhelst jag återkommer om valet vid ett senare tillfälle.

Fortsatt god helg på er......

Nope, medium, ser dock ut som large på mig. :lol:
Skall bli kul att se vilken klocka du väljer. :)
 
U

urinvånaren

Guest
Ninen79 skrev:
Rossi skrev:
Några Ferraribilar och Porsche finns allt på forumet. Mycket handlar om prioriteringar.
Jo absolut men förutom priset för bilen så kostar ju allt kring en dyr sportbilbil enormt mycket pengar så som försäkring, service och reparationskostnader, en av mina vänner köpte en fabriksny Porsche 997 men var tvungen har den reggad på hans mor pga höga försäkringskostnader :)

Försäkringen va inte så farlig 8500:-/år med lite kontakter på Länsförsäkringar :D
Men jag vet inte om jag skulle skriva bilen på min kära mor som blir 80 år detta året :) det skulle se nåt ut det!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
urinvånaren skrev:
Hej! Köpte en Aston-Martin Rapide 12:a, men vad passar att ha runt handleden när man rattar ett sånt rivjärn?
Jag vill gärna höra era smakråd och åsikter :D. Trevlig helg.

Ett litet vitt snöre med tillhörande välsignelse som man brukar få av munkarna här i i Thailand ....:)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Topp