• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Astrakhan

Köpte en enklare seiko vintage av Astrakhan f2f som höll precis vad text och bild lovade. Mycket trevlig och ödmjuk kille vilket uppskattades extra då jag är ny i forumet med ett relativt nyfunnet intresse för klockor. Köper gärna igen!

Bara gott att säga om Astrakhan. Mycket trevlig kille som trots lite ”strul” från min sida (lillebror fick hoppa in som inköpare) såg till att jag nu är ägare till en omega seamaster 30. Tack för en smidig affär!

Har idag köpt en trevlig vintage av Astrakhan. Har bara gott att säga om honom! Klockan motsvarade beskrivningen och han hade den goda viljan att ta med andra klockor att jämföra med eftersom jag vacklade mellan några olika. 100% Goodguy!

Köpte en TEVO av Astrakhan F2F idag. Väldigt trevlig och hjälpsam kille. Inga konstigheter alls. GG!

Senast ändrad:
Köpte idag två st ur f2f tidigare idag, mycket trevligt möte och klockorna såg ut som annonserade om inte bättre.

Rekommenderas varmt!

Köpt en vintageklocka av ovanstående. Erbjöd direkt vid kontakt f2f och fick en trevlig pratstund över en fika. Mycket trevlig att göra affärer med.
Rekommenderas varmt!

Köpte en Buren Grand Prix dressare. Han visade alla små skador på klockan för att se till att jag visste om dem innan köp. Gick snabbt och smidigt! 100% legit säljare, rekommenderar stort!

Tillbaka
Topp