• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Astromaster

Galaxy

Rolex
Säljer en Buler Astromaster i fint skick. Köpt för några månader sedan av mig här på forumet, där den sedan tidigare haft ett flertal ägare. En populär klocka som flippats många gånger, och nu är det dags igen.

Klockan är Swiss Made, har enligt uppgift från tidigare ägare handjagat verk, tillsammans med ett urläckert kupat glas. Klockan har en diameter på ungefär 39mm enligt min linjal. Ska även ha blivit servad under 2013 enligt tidigare annons (jag har dock inget kvitto eller liknande på detta!). När det kommer till gångavvikelse har jag inte märkt något värt att tillägga. Använde den idag i drygt fyra timmar och den har hela tiden hållit samma minuttid som min mobiltelefon.

Överlag en riktigt fin klocka, som tyvärr får alldeles för lite handledstid hos mig pga nyköp. Hoppas kunna göra någon annan lyckligare istället. Kommer på ett vattentät till 100 ATM Hirsch kolfiberband samt originallänken (med två extra länkbitar). Överlag är klockan och länken i fint skick med en del hairlines. Baksidan på klockan har några små slitskador från vad jag antar är bandbyten. Begär 1500 SEK för denna skönhet med båda armbanden.

IMG_4484.JPG
IMG_4485.JPG
IMG_4486.JPG
IMG_4487.JPG
IMG_4489.JPG
IMG_4490.JPG
IMG_4492.JPG


Frågor, funderingar och andra kommentarer tas gladeligen via PM.

Mvh Galaxxy
 

Galaxy

Rolex
Sista sänkning till 1400:-, annars behåller jag den.

Och så några fler bilder från en klocka som upplevt det mesta:
6uylP7z.jpg

IMG_4508.JPG

IMG_4505.JPG

IMG_4506.JPG
 

Bilagor

  • IMG_4504.JPG
    IMG_4504.JPG
    233.5 KB · Visningar: 136

Galaxy

Rolex
Bumpar och prisdumpar till 1200:-. Ska på shoppingresa nästa lördag och skulle vara kul med lite fickpengar. 1200:- för klocka, kolfiberband och länk alltså (nästan bara dubbla priset av vad bandet kostade)! Vill alltså endast sälja för tillfället, och då helst innan nästa lördag.
 
Topp