• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Atlantis

SK91

Omega
Köpt en Rolex av Atlantis. Snabb och trevlig kommunikation. Vänlig och mötte upp en vän till mig för affären som gick smidigt.
100% goodguy i min bok.
 

Thunell

Panerai
2-Faktor
Köpte en Cartier av Atlantis i 30' klassen.
Snabb och trevlig kommunikation.
Klockan skickades snabbt, var välpaketerad och kom som beskriven.

Enkel och smidig affär som jag gärna gör igen. 110% goodguy.
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Köpt klocka f2f av herrn. Allt gick snabbt och smidigt. Dessutom fick vi en mycket trevlig pratstund. Gör gärna fler affärer framöver. 110% GG.
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Köpt Cartier av Atlantis på distans. Smidig affär med bra kommunikation och snabb leverans. Gör gärna affär igen! GG.
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Sålde en Tudor på distans till denna kille. Smidig och bra kommunikation utan konstigheter alls. Gör gärna affärer med honom i framtiden igen.
Får 10 badankor av 10 möjliga.
 

PilotD

Breitling
Köpte en Breitling av Mr. Atlantis. Mycket god kommunikation, smidig affär och trevlig herre! Rekommenderar honom till 100 %. 👍🏼
 

coal

Omega
2-Faktor
Bara positivt att säga, jag gör mer än gärna affär igen. :) F2F-affär och smärtfritt från start till mål.
 
Topp