Du har nog missat en hel del här... För det första så har garantin utgått, dvs. ingen garanti kvar på klockan.
För det andra är det inte bara "den-supertrevliga-sköna-känslan-över-disken" utan man har ett ställe som man kan vända sig till när man behöver hjälp med något.
Du kan inte förvänta dig samma service om du köpt från en italiensk gråhandlare.. AD har full rätt att neka dig, eller ta ut ett högre pris..
//Magnus
Ursäkta min okunskap men är det inte jävligt korkat att neka någon service? jag fattar ju att jag blir tvungen att betala för min service, men att bli nekad eller att få betala över standardpriset låter bara jävligt skevt i mina öron..
Även om jag inte köpt min klocka i butiken i fråga som jag lämnar in den på för service borde dem väl bemöta mig lika väl som vem som helst? Man kan ju få en fortsatt relation utifrån detta servicetillfälle, annars går jag ju bara till konkurrenten runt hörnan och provar där?