watchdreamer
Silver
Nyhetens behag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyhetens behag
Snyggt!!Nyhetens behag
Fin färg på den ROO'en, grattis! Bilder i direkt dagsljus gör den mer rättvisNyhetens behag
Faktiskt ganska underligt som du säger.1 (mint):
Sluta gnäll. Den är ju tooling och har dings vilket man ska älska, enligt vissa. Att den är rundpolerat gör bara att kanterna inte blir så jobbigt vassa. Skruvarna är ju moddat för att likna en Hubbe, premium.Faktiskt ganska underligt som du säger.
Om du ursäktar mig, jag ska bara gå och klösa ur mina ögon.
Hm, du har ju en viss poäng - skönt att slippa riskera skära sig på kanterna. Fint också att de lämnat massor av material kvar runt skruvarna klockan 11 och 1.Sluta gnäll. Den är ju tooling och har dings vilket man ska älska, enligt vissa. Att den är rundpolerat gör bara att kanterna inte blir så jobbigt vassa. Skruvarna är ju moddat för att likna en Hubbe, premium.
I mina ögon är den där bättre än typ allt annat på marknaden. Magi.
Oerhört fin klocka! Tänkte kolla med dig, badar du med din 15202?
God fortsättning!
Trycktestar du dina klockor?Tack,
Nej, badar aldrig med en klocka under 10atm wr, känns inte bra.
Detsamma
Trycktestar du dina klockor?
Jag för övrigt badat i havet, i pool, bastat, mm med min 50m AP. Hellre de ”riskerna” än lämnar den på hotellrum
Lugnt att bada med en royal oak då med andra ord?Trycktestar du dina klockor?
Jag för övrigt badat i havet, i pool, bastat, mm med min 50m AP. Hellre de ”riskerna” än lämnar den på hotellrum
Yes. Simmat i pool, badat jacuzzi, simmat i havet, bastat och badat isvak utan problem. AP tydligt i sin FAQ bekräftar att man kan simma med alla deras klockor som är Water-Resistent.Lugnt att bada med en royal oak då med andra ord?
Lugnt att bada med en royal oak då med andra ord?
Mysig Duo
Är man försiktig av sig så fungerar den. Personligen hade jag aldrig haft enbart en 15202.