• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

4676.jpg

Inte vart en endaste AP med i OWG March sen undertecknad 2021. Har vi några frivilliga?

Inte vart en endaste AP med i OWG March sen undertecknad 2021. Har vi några frivilliga?
Om du sponsrar med en AP så e jag på…

Ska fundera på saken.
20250919_155735.jpg

Tips om en vacker producering och gestaltning;

Intresselista hos AP antar jag funkar på samma sätt som Rolex AD? Ju mer spend på sånt man inte vill ha desto mer chans till tilldelning?

Är väl relativt låg produktion jämfört med t.ex rolex så lär väl ta tid…

Intresselista hos AP antar jag funkar på samma sätt som Rolex AD? Ju mer spend på sånt man inte vill ha desto mer chans till tilldelning?

Är väl relativt låg produktion jämfört med t.ex rolex så lär väl ta tid…
Iom att alla AP butiker numer är ägda av just AP är det mycket lättare för dem att kontrollera vem som får vad,och hur vägen till de mer åtråvärda bitarna ser ut.

Fördel för mig som kund är att det inte finns något annat än just AP tillsalu.

Iom att alla AP butiker numer är ägda av just AP är det mycket lättare för dem att kontrollera vem som får vad,och hur vägen till de mer åtråvärda bitarna ser ut.

Fördel för mig som kund är att det inte finns något annat än just AP tillsalu.
Japp precis. Sen har de väl betydligt mindre tillverkning än t.ex Rolex. Får ringa in och kolla läget med dem då och då :)

Japp precis. Sen har de väl betydligt mindre tillverkning än t.ex Rolex. Får ringa in och kolla läget med dem då och då :)
Ringa lär inte ge ett enda dugg.
Du får boka in ett besök,och jag vetefan vilken jag skulle välja i Europa.
Nymans kanske kan ge information om vem de hänvisar till efter att ha mist ÅF status

Ringa lär inte ge ett enda dugg.
Du får boka in ett besök,och jag vetefan vilken jag skulle välja i Europa.
Nymans kanske kan ge information om vem de hänvisar till efter att ha mist ÅF status
Redan anmäld på ”önskelistan” :)

Men de ger ju inga direkta datum eller så. Tänker att man kan ringa eller maila då och då för att checka av läget. Har funkat med rolex ad iaf och fått tilldelning.

Tillbaka
Topp