johan_w
Basic
- Pris
- 580000
- Returpolicy
- Skickas ej utan affär görs upp på plats
- Bilder Skickat
- Ja
Har en AP som jag börjar luta åt att sälja, köptes av mig på forumet för 4-5 år sedan och han som jag köpte den av hade köpt den i Schweiz i AP Boutique. Tror det är en 2018 men skall dubbelkolla detta, kan vara 2017 med. Den är fullset och använd sparsamt, kanske 30-ish dagar totalt. Det innebär att det finns spår av användning men inget stort.
Jag vill helst sälja den men vad gäller byten så skulle det vara Daytona på Oysterflex i vitguld eller möjligen gulguld + pengar. Kan även tänka mig Daytona helt i vitguld + pengar.
Affär görs upp på banken eller liknande. Klockan förvaras i bankfack varför jag behöver lite framförhållning.
Pris 570’
Jag har inte varken sålt eller köpt på forumet på länge men det finns referenser i good guy-tråden.
Jag vill helst sälja den men vad gäller byten så skulle det vara Daytona på Oysterflex i vitguld eller möjligen gulguld + pengar. Kan även tänka mig Daytona helt i vitguld + pengar.
Affär görs upp på banken eller liknande. Klockan förvaras i bankfack varför jag behöver lite framförhållning.
Pris 570’
Jag har inte varken sålt eller köpt på forumet på länge men det finns referenser i good guy-tråden.
Senast ändrad: