• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Audemars Piguet

johan_w

Basic
Pris
580000
Returpolicy
Skickas ej utan affär görs upp på plats
Bilder Skickat
  1. Ja
Har en AP som jag börjar luta åt att sälja, köptes av mig på forumet för 4-5 år sedan och han som jag köpte den av hade köpt den i Schweiz i AP Boutique. Tror det är en 2018 men skall dubbelkolla detta, kan vara 2017 med. Den är fullset och använd sparsamt, kanske 30-ish dagar totalt. Det innebär att det finns spår av användning men inget stort.

Jag vill helst sälja den men vad gäller byten så skulle det vara Daytona på Oysterflex i vitguld eller möjligen gulguld + pengar. Kan även tänka mig Daytona helt i vitguld + pengar.

Affär görs upp på banken eller liknande. Klockan förvaras i bankfack varför jag behöver lite framförhållning.

Pris 570’

Jag har inte varken sålt eller köpt på forumet på länge men det finns referenser i good guy-tråden.
IMG_6016.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp