• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion till förmån för Maskrosbarn - IFLW Watch Stand

S

Staafen

Guest
Snart är det dags för årets klockhändelse OWG March och jag tänkte därför att vi kör en liten auktion för att få in lite extra till insamlingen. Pengarna som vi gemensamt får in går oavkortat till Maskrosbarn och jag står för frakten inom Sverige. Auktionen pågår till söndag 6/3 kl.23.59.

I år går de insamlade pengarna till barnrättsorganisationen Maskrosbarn. Maskrosbarn har sedan 2005 arbetat med att förbättra levnadsvillkoren för barn med föräldrar som har ett missbruk, en psykisk sjukdom eller som utsätter dem för våld.

Det jag vill auktionera ut är ett Watch Stand för två klockor, se länk nedan. Stället är nytt i box och jag har bara packat upp för att fota. Värde 299€.

Kör så det ryker kamrater! ❤

IFLW_Pearl_Lilac_Watch_Stand_double_lifestyle_front-1080x1080.jpg
IFLW_Pearl_Lilac_Watch_Stand_double_cushion-1080x1080.jpg
2021_0319_00591500-01.jpeg
 
Senast redigerad av en moderator:
Snart är det dags för årets klockhändelse OWG March och jag tänkte därför att vi kör en liten auktion för att få in lite extra till insamlingen. Pengarna som vi gemensamt får in går oavkortat till Maskrosbarn och jag står för frakten inom Sverige. Auktionen pågår till söndag 6/3 kl.23.59.

I år går de insamlade pengarna till barnrättsorganisationen Maskrosbarn. Maskrosbarn har sedan 2005 arbetat med att förbättra levnadsvillkoren för barn med föräldrar som har ett missbruk, en psykisk sjukdom eller som utsätter dem för våld.

Det jag vill auktionera ut är ett Watch Stand för två klockor, se länk nedan. Stället är nytt i box och jag har bara packat upp för att fota. Värde 299€.

Kör så det ryker kamrater! ❤

IFLW_Pearl_Lilac_Watch_Stand_double_lifestyle_front-1080x1080.jpg
IFLW_Pearl_Lilac_Watch_Stand_double_cushion-1080x1080.jpg
2021_0319_00591500-01.jpeg
Börjar budgivningen med 500 kr
 
Här kommer lite kort info till den som tar hem denna auktion. 😃

Betalningen görs direkt i OWGs insamling till Maskrosbarn, länken finns nedan. Märk betalningen med ditt användarnamn och texten Auktion till Maskrosbarn. Betalningen kommer synas i insamlingens flöde. Jag skickar sedan ett PM så tar vi adresser m.m. där.


Ni som vill vara med har fram till 23.59 på er. ❤
 
Tillbaka
Topp