S
Staafen
Guest
Snart är det dags för årets klockhändelse OWG March och jag tänkte därför att vi kör en liten auktion för att få in lite extra till insamlingen. Pengarna som vi gemensamt får in går oavkortat till Maskrosbarn och jag står för frakten inom Sverige. Auktionen pågår till söndag 6/3 kl.23.59.
I år går de insamlade pengarna till barnrättsorganisationen Maskrosbarn. Maskrosbarn har sedan 2005 arbetat med att förbättra levnadsvillkoren för barn med föräldrar som har ett missbruk, en psykisk sjukdom eller som utsätter dem för våld.
maskrosbarn.org
Det jag vill auktionera ut är ett Watch Stand för två klockor, se länk nedan. Stället är nytt i box och jag har bara packat upp för att fota. Värde 299€.
iflwatches.com
Kör så det ryker kamrater! ❤
I år går de insamlade pengarna till barnrättsorganisationen Maskrosbarn. Maskrosbarn har sedan 2005 arbetat med att förbättra levnadsvillkoren för barn med föräldrar som har ett missbruk, en psykisk sjukdom eller som utsätter dem för våld.

Maskrosbarn
Har du en förälder som har en psykiskt sjukdom, ett missbruk eller som utsätter dig för våld? Du är inte ensam – vi finns här för dig!

Det jag vill auktionera ut är ett Watch Stand för två klockor, se länk nedan. Stället är nytt i box och jag har bara packat upp för att fota. Värde 299€.

Pearl Lilac Watch Stand – Two Watches | IFL Watches
The IFLW Watch Stand offers a beautiful and elegant way to display your watches. Crafted with Milas Lilac marble that is a natural white stone with a unique lilac tone. It is cut to an octagonal shape finished with a polished surface and beveled edges. Two white leather cushions are held up by t ...

Kör så det ryker kamrater! ❤
Senast redigerad av en moderator: