Eller hur!? Men detta är ingen vanlig auktion. Man får höja sina egna bud också![]()
Sant! Vi höjer en hundring till, 500:- bjudet!
Vinner jag skänker jag det till @Staafen. Hade varit riktigt snyggt på hans FXD

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller hur!? Men detta är ingen vanlig auktion. Man får höja sina egna bud också![]()
Föredömligt! Både budet och den tänkta gåvan.Sant! Vi höjer en hundring till, 500:- bjudet!
Vinner jag skänker jag det till @Staafen. Hade varit riktigt snyggt på hans FXD![]()
Det skulle jag aldrig kunna ta emot men stort tack för tanken.Sant! Vi höjer en hundring till, 500:- bjudet!
Vinner jag skänker jag det till @Staafen. Hade varit riktigt snyggt på hans FXD![]()
Självklart!Då var det avgjort! @Öbo och @Vinterdykarn - lägg upp en skärmdump på era betalningar här i tråden, precis som @SalvadorDali så kyligt gjorde redan innan klockan var slagen.
Stort tack till alla som har varit med och budat!
Jag sa åt sambon att väcka mig om jag somnade, jag hade något viktigt på gång, vi båda somnade sedan rätt snabbtOj!
Jag undrade just var du tog vägen.
Tack!
Wow! Tackar, tackar.Jag väljer att skänka mitt blåa band till @MaiPenRaiGrattis!! Du har vunnit ett riktigt snyggt band som kommer passa perfekt på din blåa BB58
![]()
Wow! Tackar, tackar.
I vanlig ordning är Du otroligt generös.
![]()