Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var väl egentligen inte min kommentar heller.Tror det framgick att det inte var seriöst menat.
Succé när diverse stjärnskott ska öppna den, meka lite och vara allmänt crestive. Känns spontant som en ganska obra idé.
Tror det framgick att det inte var seriöst menat.
Well.. Att gruppköpa en klocka för en halvmiljon+ kändes nog inte allvarligt menat för någon.Du känner KS allt för väl <3
Det framgick inte för fem öre - en smiley får ironin att kommuniceras mycket rakare till andra sidan av skärmen
Det finns folk för alltWell.. Att gruppköpa en klocka för en halvmiljon+ kändes nog inte allvarligt menat för någon.
Vad tror ni den landar på?
Herre jävlar, vet någon om de live-streamar dessa event?Svårt att tippa på slutpriset. Borde väl landa på 500.000 kr + åtminstone.
Oj! Tack för att du delar med dig att detta imponerande! Jag sprang i Ronnie Petterssons kvarter innan jag blev tonåring och umgicks med Ronnies granne, lillgrabben Stanley. Vad kan det gå för tro? Är den nåbar?Jag vet att vi har en separat tråd för auktionstips men tycker den här klockan förtjänar en egen tråd och all uppmärksamhet den kan få. En del av svensk racinghistoria säljs på Sothebys den 14 maj - http://www.sothebys.com/en/auctions/ecatalogue/2016/important-watches-ge1601/lot.161.html
Ronnie Peterssons Heuer Carrera i 18k guld, en gåva från Jack Heuer. Loten inkluderar även en guldtacka till Jo Sifferts minne (omkom 1971) som Ronnie Petersson fick vid Nürburgrings Grand Prix 1972.
Var det när han krascha på Nürnburg ring ?Klockan Lauda fick på 70-talet stals tyvärr och återfanns aldrig såvitt jag vet. Nedsmält?
Daydate helguld!blir nog än värre när hans Rolex dyker upp