• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AVSLUTAD!! RicVin’s BCF Auktion för FREDAGSTRÅDs vikarier sommaren 2022!!!

Jag förstår att @SalvadorDali är taggad som bara den!! Imorrn SMÄLLER det!!!!
Jajaja.. Jag ska återgå till min semester och denna inom kort..
735C9081-EEAA-46E5-B1A2-5542CDDDE9AC.jpeg

Men jag känner att jag måste skicka med er några saker på vägen…
Så ni vet vad ni ger er in på...
FREDAGSTRÅDEN ska startas innan 08:27. Mycket viktigt. Annars blir det anarki. Å jag får 100 SMS och PM..;-)
Tråden ska startas med ”RicVin’s FREDAGSTRÅD DD/MM by xxxxxx” Sen kan man lägga till en personlig rubrik såklart. Detta för att det inte ska bli ngn förvirring. Tro mig , det har hänt…
Så!… Nu släpper jag detta ärofyllda uppdrag till er mina vänner!! Kör hårt ni också @erow @martaSM30 och @jabla !!! Å se till att slänga in en påminnelse i telefonen 😍
Jag ser fram emot trådstart imorrn från @SalvadorDali, tror det kommer bli lysande.
504390E6-D6F2-437B-87A4-C6496C20B518.jpeg

Under tiden fyller jag på vätskedepån för att vara redo nästa fredag.

Jag förstår att @SalvadorDali är taggad som bara den!! Imorrn SMÄLLER det!!!!
Jajaja.. Jag ska återgå till min semester och denna inom kort..
735C9081-EEAA-46E5-B1A2-5542CDDDE9AC.jpeg

Men jag känner att jag måste skicka med er några saker på vägen…
Så ni vet vad ni ger er in på...
FREDAGSTRÅDEN ska startas innan 08:27. Mycket viktigt. Annars blir det anarki. Å jag får 100 SMS och PM..;-)
Tråden ska startas med ”RicVin’s FREDAGSTRÅD DD/MM by xxxxxx” Sen kan man lägga till en personlig rubrik såklart. Detta för att det inte ska bli ngn förvirring. Tro mig , det har hänt…
Så!… Nu släpper jag detta ärofyllda uppdrag till er mina vänner!! Kör hårt ni också @erow @martaSM30 och @jabla !!! Å se till att slänga in en påminnelse i telefonen 😍

Alltid redo @RicVin !!

Börjar känna av lite nerver nu.. Klarar man sig undan med en fräckis eller krävs det något mer sofistikerat för att gå hem hos den breda massan?🤔

Tillbaka
Topp