16,5 typKul! Kör hårt. Hur stora handleder har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
16,5 typKul! Kör hårt. Hur stora handleder har du?
Dock ganska platta eller vad man ska säga16,5 typ
Jag har typ samma, ser bra ut tycker jag.Dock ganska platta eller vad man ska säga
Kul att den kom fram som den skulle. Enjoy!Riktigt dålig bild men nu på handleden, ska försöka hinna plocka fram systemkameran någon dag och köra en photosession
Hur stora handleder har du, som referens är mina 16,5Väldigt fin, och jag blir väldigt sugen på att investera i en som kommande sommarklocka. Jag är bara lite rädd att den är för stor för min handled.
Sommarklocka med bad/t-shirt funkar. Formell klädsel ett stort nej. Mina handleder 18,5.Väldigt fin, och jag blir väldigt sugen på att investera i en som kommande sommarklocka. Jag är bara lite rädd att den är för stor för min handled.
För min del är den ännu oprovad men mina tankar går åt samma håll där.Sommarklocka med bad/t-shirt funkar. Formell klädsel ett stort nej. Mina handleder 18,5.
Så är det. Jag har ju redan skrivit om den men när jag öppnade paketet första gången är färgen på urtavla/vridringen utanför allt jag upplevt. Närvaro 110%För min del är den ännu oprovad men mina tankar går åt samma håll där.
Mina handleder 16,0 +
Bra, då kanske min partner ser den.Så är det. Jag har ju redan skrivit om den men när jag öppnade paketet första gången är färgen på urtavla/vridringen utanför allt jag upplevt. Närvaro 110%
Min gjorde det direkt Fast då har jag inte direkt färgglada klockor i övrigtBra, då kanske min partner ser den.
Haft andra passaroundklockan, Oris Aquis i två dagar utan reaktion.
Yo, vi kan väl gtg:a lite när jag får den till mig så kan du få klämma!Fan att Jag missade denna om någon ångrar sig tar jag gärna platsen!
Absolut! Bara du hojtar till så styr vi upp det!Yo, vi kan väl gtg:a lite när jag får den till mig så kan du få klämma!
Absolut!den här gången får himlen ramla ner på mig om jag ska missa det!Absolut! Var ju ett tag sen, @Beo hänger säkert med.
Krya på dig!Imorgon tänkte jag lämna över klockan till @curler2 har tyvärr varit sjuk så har inte orkat ta så mycket bilder tänkte ta lite ikväll och kanske imorgonbitti och skriva några rader om mina tankar om klockan nu i veckan!
Med vänliga hälsningar
Azaz
Ser fram mot snygga bilderImorgon tänkte jag lämna över klockan till @curler2 har tyvärr varit sjuk så har inte orkat ta så mycket bilder tänkte ta lite ikväll och kanske imorgonbitti och skriva några rader om mina tankar om klockan nu i veckan!
Med vänliga hälsningar
Azaz
Snyggt! Vad tycker du än så länge?Squale har fått bytt bärare i Uppsala.
Färggrann och stor men känns ändå inte större än Orisen, ...fast den egentligen är det.Snyggt! Vad tycker du än så länge?
Snyggt!Squale har fått bytt bärare i Uppsala.
Tack. Ska korta ner bandet lite till, så sitter den toppenbra också.Snyggt!
Mycket bilder tack!Tankar och lite så kommer nästa vecka från mig!
Det grejar vi, eller hur @Azaz!Mycket bilder tack!