• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AVSLUTAD - Squale Matic 60 ATMOS Passaround

Riktigt dålig bild men nu på handleden, ska försöka hinna plocka fram systemkameran någon dag och köra en photosession
1536684762589581015398.jpg
Kul att den kom fram som den skulle. Enjoy!

Väldigt fin, och jag blir väldigt sugen på att investera i en som kommande sommarklocka. Jag är bara lite rädd att den är för stor för min handled.

Fina bilder som läggs upp i tråden! Jag rekommenderar verkligen att pröva den på nato; går riktigt bra ihop med boetten! Mäter 22mm mellan bandhornen ;)

IMG_20180926_142348.jpg
Klockan är avtorkad och med ultraljudstvättat band nu på väg till @BoEtt
Jag har haft den på armen i stort sett hela tiden. En trevlig vecka med en klocka som folk faktiskt sett och kommenterat. Ja inte min fru då, där tog det fem dagar. Å andra sidan ser jag inte alltid heller när hon varit hos frissan, bytt gardiner, etc... :D
Lite tankar om passaroundklockan kommer, tills dess en bild på hushållets samlade dykare under förra veckan och @BoEtt 's väntade försändelse.
PSX_20180926_214345.jpg

Tillbaka
Topp