Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då tycker jag att du ska spara och köpa den istället för något ”istället för”Dröm klockan är ju en rolex Air king men den är ju ungefär 20k utanför budget.
Dröm klockan är ju en rolex Air king men den är ju ungefär 20k utanför budget.
Om jag skulle köpa en airking är det den efter 2016 som är den jag vill ha, den med den mer varvräknare inspirerade urtavlan
Jag hade nog tagit AT'n av de två men de svar du kommer få är högst personliga så gå på det du föredrar istället för vad andra tycker?Om valet stod mellan Air king och Aqua terra vilken skulle ni tycka då, rolexen är kanske lite mer rolig för att den är väldigt kontroversiel osv, men den saknar ju också vissa andra funktioner så som lume på siffrorna eller coating på glaset för att solen inte ska reflektera och omegan känndes riktigt nice på armen!
AT alla dar i veckan. Både estetiskt och tekniskt överlägsen.Om valet stod mellan Air king och Aqua terra vilken skulle ni tycka då, rolexen är kanske lite mer rolig för att den är väldigt kontroversiel osv, men den saknar ju också vissa andra funktioner så som lume på siffrorna eller coating på glaset för att solen inte ska reflektera och omegan känndes riktigt nice på armen!
Om valet stod mellan Air king och Aqua terra vilken skulle ni tycka då, rolexen är kanske lite mer rolig för att den är väldigt kontroversiel osv, men den saknar ju också vissa andra funktioner så som lume på siffrorna eller coating på glaset för att solen inte ska reflektera och omegan känndes riktigt nice på armen!
Det är två olika namn på samma verk. Vissa från den gamla skolan säger Val även om ETA.Men typ vilken av dem håller högst kvalite eller är det typ likadana men bara från olika tillverkare ?
Hade nog valt en Rolex Explorer om budgeten var 50kom jag skulle uppa budgeten till 50000kr vad skulle ni föreslå då fortfarande samma krav bara att budgeten är 50k nu istället
Se på fan! Grattis!Det tog sin lilla tid men med väntelistor Och lite gediget sparande så fick jag tillslut en riktigt najs avslutningsklocka!![]()
En Rolex gmt master 2!
Extremt nöjd !
tack tack! måste varigt olidligt att vänta så länge på att få se vad det blevSe på fan! Grattis!
Fett!Det tog sin lilla tid men med väntelistor Och lite gediget sparande så fick jag tillslut en riktigt najs avslutningsklocka!![]()
En Rolex gmt master 2!
Extremt nöjd !
Grymt!!Det tog sin lilla tid men med väntelistor Och lite gediget sparande så fick jag tillslut en riktigt najs avslutningsklocka!![]()
En Rolex gmt master 2!
Extremt nöjd !
Det tog sin lilla tid men med väntelistor Och lite gediget sparande så fick jag tillslut en riktigt najs avslutningsklocka!![]()
En Rolex gmt master 2!
Extremt nöjd !
Hmm jag är inte så säker på att det är så rätt att påstå att ATn är överlägsen en ny OP eller IWC. Inga fel på ATn men Omega har ju inte kantats bara av rosor längs den coaxiala vägen...Skulle jag trettio år fram i tiden välja mellan en beggad AT o OPn från 2018 är mitt bet att jag skulle välja Rollen.Av de förslag som nämnts i tråden är Aqua Terra’n överlägsen både sett till kvalitet och teknik. Ett bra och smakfullt val som uppfyller dina kriterier.
Vänligen
Forumets undersköterska