• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avtackningsklocka

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
image.jpg
Advokatbyrå ( lite traditionellt ) tyngd av historiens vingar!!

Vintage

Tex denna ligger ute för 11900 på blocket nu i 08 träsket!!
Gillar tänket men det var krav på länk :(
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Min kamrat är nu inne på denna blå alternativt vit Conquest:

IMG_3418.jpg

Sinn är dessvärre nekad med motiveringen att "märket bara går hem hos er Klocksnackare". Verkar också luta mer åt flång ny och då faller LLD ur pga budget :(

Jag har den i svart. Det är en schysst klocka. Men tror svart håller bättre i längden.
 

KJS79

Cartier
2-Faktor
Jag har conquesten med vit (fast den snarare går mot silver/pärlemo) tavla. Har suttit på armen nästintill varje dag i 6 år. Tavlan är grym, klockan är stryktålig, 300 meter vattentät. Sjukt snygg på läder om man vill byta. Min röst går dit om det är nytt som ska in vilket jag tycker det ska eftersom det är en gåva.
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Med tanke på hur mycket som din kompis förkastar måste det vara absolut enklast att bara putta in honom hos valfri Klockmäster eller Stjärnurmakarna och låta honom diskutera med en säljare istället. Eller driver han med dig för att se hur många förslag du ska komma med? ;)
Tror han är hos Nymans as we speak faktiskt. Får se vad han landar i.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Röstar absolut på en ny klocka och Longines är ett kanonval. Att köpa en beggad känns märkligt och tänk om det skulle bli så att den behöver servas relativt snabbt. "Tack för ett bra jobb! Vi har köpt en liten sak men du måste lägga 5k för att den ska funka..."
 

cab

Audemars
2-Faktor
Skippa rassel länk Longines.. Säg åt honom att köpa något roligare och mer dressat.

T.ex. denna Junghans Max Bill, ny för €875
print.jpg
 
Topp