Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du mig? Camy, köpt av misstag på bukten. Gammal polis/militärklocka. 98:- inkl frakt från IndienVad är det där?
Och då menar jag inte ölen (den är bekant)?
Hur är det med Lorden?
OT: Tittade inte på klockan, det var ett stort filter med en öl på. Vad är historien på bilen?Menar du mig? Camy, köpt av misstag på bukten. Gammal polis/militärklocka. 98:- inkl frakt från Indien
ser gött ut!
Han håller låda faktiskt!Hur är det med Lorden?
Cheva 55'a. Ännu en kostsam och beroendeframkallande hobby jag harOT: Tittade inte på klockan, det var ett stort filter med en öl på. Vad är historien på bilen?
Edit: Sorry, förstår att första inlägget kan tolkas fel!
Fan va najs! Kör så skjortan står rätt ut nu!
Din var bättre! Både jag och @Ruben tycker det men vi var ju tvungna för KS-andan. Stort tack för imorse igen.Fan va najs! Kör så skjortan står rätt ut nu!
Väldigt fin. Lite för tidig för mig men har stor respekt för din bil.Cheva 55'a. Ännu en kostsam och beroendeframkallande hobby jag har
Väldigt fin. Lite för tidig för mig men har stor respekt för din bil.
Har haft ett stort sug efter att köpa en Mustang. Först vintage men på senare tid även nytt...
Mustangen har alltid tilltalat mig. Min far har en Saab Sonette III och min bror en P1800. Enkelt val för mig vad jag skall välja...Finns bara vintage... Du kunde fått köpa min 65:a om du varit på för 1 vecka sen. Nu är den såld...
Mustangen har alltid tilltalat mig. Min far har en Saab Sonette III och min bror en P1800. Enkelt val för mig vad jag skall välja...
Hade en Mustang '68 som första jänk för många år sen. Trevlig och fin, men idag skulle jag nog välja en gen 1 eller 3. Jag tar gärna en kaffe eller öl och surrar om både klockor och bilar med dig.Väldigt fin. Lite för tidig för mig men har stor respekt för din bil.
Har haft ett stort sug efter att köpa en Mustang. Först vintage men på senare tid även nytt...
Tre räkmackor beställda till i morgon?
Blir heaven23 inattTre räkmackor beställda till i morgon?
Snygg Bel AirHade en Mustang '68 som första jänk för många år sen. Trevlig och fin, men idag skulle jag nog välja en gen 1 eller 3. Jag tar gärna en kaffe eller öl och surrar om både klockor och bilar med dig.
PS det är med bilar som med klockor, vintage stiger i värde, nytt dyker... DS