Haha gränsfall
Du får väl fylla upp med en extra öl om det skulle tryta!
Lär jag i alla fall behöva om det går åt skogen för Frölunda ikväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha gränsfall
Du får väl fylla upp med en extra öl om det skulle tryta!
Lär jag i alla fall behöva om det går åt skogen för Frölunda ikväll!
Upptagen i helgen men nästa fredag?
Det kan vi kolla på!
Vi styr ihop en pmgrupp när det närmar sig med de som visat intresse i den här trådenVerkar kunna bli en folk, skoj! Får väl enas om plats osv lite närmare fredag via pm?
@Ruben - styr upp!Verkar kunna bli en folk, skoj! Får väl enas om plats osv lite närmare fredag via pm?
Das ist gut!
Skål, kära KS- och Göteborgare
Lägg upp bilder på speedmaster, man on the fucking mooooooon.Skål, kära KS- och Göteborgare
Lägg upp bilder på speedmaster, man on the fucking mooooooon.
@hollow123 lämnade hjärnan hEmma och leker bond med GT
GTn är sluttt, du smuttar fortfarandeSläpp drinkarna nu. Vilken i raden är du inne på?
GTn är sluttt, du smuttar fortfarande
#studentlivet #HP2016 #onelifeonechance
#rubenhollow #lightweight #85kg #stefanweeilämnaröl #vartärspeedy #vartärjarrebarre99Lättviktare #75kg #blirförfull #vartärjarrebarre99 @jarrebarre99
#rubenhollow #lightweight #85kg #stefanweeilämnaröl #vartärspeedy #vartärjarrebarre99
Japp tillbaka lagom till fredag igen !!
Nu är ordningen återställd
Verkar vara en del som är sugna på nästa fredag! Jobbar lördag men nån öl kan man allt ta!Gtg? Nästa?
Vi styr ihop en pmgrupp när det närmar sig med de som visat intresse i den här tråden
Gtg? Nästa?
Verkar vara en del som är sugna på nästa fredag! Jobbar lördag men nån öl kan man allt ta!
Det vet jag inte, men det är gottRäkmacka verkar vara din bakfyllegrej. Funkar det verkligen bra?
PM-grupp startadDet lutar alltså åt ett GTG på fredag? För jag är sjukt taggad på det!