Resorb löser väl det mesta? Lycka till!Resorb. Varför finns inte droppbilar i sverige för....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Resorb löser väl det mesta? Lycka till!Resorb. Varför finns inte droppbilar i sverige för....
Lyckades med något i alla fallDu fick väl klockan med dig hem?
Då är allt frid och fröjdLyckades med något i alla fall
Du, jag och John z åkte taxi tillsammans .Fyfan va dåligt jag mår. Allt gick fint fram tills den där jävla drinken.
Blackout efter den
Hur kom jag hem, När kom jag hem, usch vad ångest
Alltid bäst med en återställare på morgonen hehe då slipper man ångest.Du, jag och John z åkte taxi tillsammans .
Jo, men jag blev lämnad kvar hemma.Ruben, skulle inte du sätta upp tält i Varberg idag?
Konstigt! Igår var vi kungliga idag är man en bonde. . Skål. Ta dig en räkcoctail. Nu . Kunde inte hålla mig.
Räkmackefabriken har stängt nu. Oerhört tung dagKonstigt! Igår var vi kungliga idag är man en bonde. . Skål. Ta dig en räkcoctail. Nu . Kunde inte hålla mig.
AmatörRäkmackefabriken har stängt nu. Oerhört tung dag
Anledningen till att du inte är populär hemma är för att du kom hem för tidigt,hade du kommit hem vid 06:00 skulle hon blivit glad att du kom hem!Jo, men jag blev lämnad kvar hemma.
Är inte så populär nu
Såg dig precis på redbergsplatsen när du spana in en blondins rumpa. Du såg inte för sliten ut @Knugen
Viktig regel, det man inte minns har aldrig hänt!Fyfan va dåligt jag mår. Allt gick fint fram tills den där jävla drinken.
Blackout efter den
Hur kom jag hem, När kom jag hem, usch vad ångest
Hahaha, vart var du? Nä jag gick ju hem tidigare!
Före och efterbilder uppskattas. Den nedersta bilden visar extrem fokus!Jag kör egen Gtg hemma.
Din gottegris! Jag har mått apa hela dan men blev plötsligt sugen på en iskall öl! Dessutom har mötet med din IWC fått mig att börja fundera på nåt därifrån. @Stefanweei och @UncleBear, ni två får dela bördan av att jag även har lagt till Tudor på allvar på min radar nuKonstigt! Igår var vi kungliga idag är man en bonde. . Skål. Ta dig en räkcoctail. Nu . Kunde inte hålla mig.
Fasen vilka härliga klockor du skämde bort oss med igår. Det var verkligen roligt att få se dem!Viktig regel, det man inte minns har aldrig hänt!
När det sen kommer till ångest så behöver man lite dalar för att känna topparna!
På det igen. Skål!
Fasen vilka härliga klockor du skämde bort oss med igår. Det var verkligen roligt att få se dem!
Tack för det! Artigt!Fasen vilka härliga klockor du skämde bort oss med igår. Det var verkligen roligt att få se dem!
Före och efterbilder uppskattas. Den nedersta bilden visar extrem fokus!
Bilden motsvarar känslan i mitt huvud
Må gott!
Edit: glömde ju bilden...Din gottegris! Jag har mått apa hela dan men blev plötsligt sugen på en iskall öl! Dessutom har mötet med din IWC fått mig att börja fundera på nåt därifrån. @Stefanweei och @UncleBear, ni två får dela bördan av att jag även har lagt till Tudor på allvar på min radar nu
Ligger i soffan nu och myser med Rubens GMT
Ser gott ut, husmorstipset från en gammal man är att istället för tandpetare använda rå spagetti som pinnar istället för tandpetare för att inte inte skada kroppen. Spaggetin mjuknar och har ok näringstillskott.
Baconlindad färskostfylld kycklingfilé, med jumbofrites och gorgonzolasås satt finns idag