Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej då gubben. Är kvar på riche och firar mamma. Hämtade precis in mer skumpa så dröjer minst en timme iaf. Hur länge står ni på benen?
Vet inteNej då gubben. Är kvar på riche och firar mamma. Hämtade precis in mer skumpa så dröjer minst en timme iaf. Hur länge står ni på benen?
Välkommen compadre!
Men jag kör dubbelt guld
Chef!!Men jag kör dubbelt guld
Mycket nobelt gjort av dig!Eskorterade hem honom nu Blev lite mycket för pojken
Haha, seriöst? Vad händer?Eskorterade hem honom nu Blev lite mycket för pojken
Småbarn som inte kan hantera alkohol.Haha, seriöst? Vad händer?
Gtg med mig själv.
Hemgång snart av hos som är kvar vid st Eriksplan, tror någon är vid Sture.Skulle nån vidare?
Småbarn i plural? För min del var det ju inga problemSmåbarn som inte kan hantera alkohol.
Du var lugn men din polare ska inte komma nära öl. Jag fick be om ursäkt till bartendern som moppade upp spyan för att han var i vårt sälskap, med andra ord ta aldrig med honom igen.Småbarn i plural? För min del var det ju inga problem
Ber om ursäkt för detDu var lugn men din polare ska inte komma nära öl. Jag fick be om ursäkt till bartendern som moppade upp spyan för att han var i vårt sälskap, med andra ord ta aldrig med honom igen.
Hur gamla?Småbarn i plural? För min del var det ju inga problem
Vi är 16Hur gamla?
Ni? Jag sköter migHaha. Varför dricker ni ens öl på gtg på lokal?
Jag var mera rutinerad själv när jag var 16 än att kaskaderspy på krogen. Men kvällens inseddt är historia nu och glömd så inget mer med det.