• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa Breitling ? Rösta !

Vilken Bratte Collection är bäst ?

• Avi

Röster: 3 2.1%
  • Top time

Röster: 4 2.8%
  • Premier

Röster: 11 7.8%
  • Superocean

Röster: 12 8.5%
  • Avenger

Röster: 13 9.2%
  • Superocean heritage

Röster: 15 10.6%
  • Navitimer

Röster: 36 25.5%
  • Professional

Röster: 19 13.5%
  • Chronomat

Röster: 28 19.9%

• Totala väljare
    141
Nya B är inte nytt. Breitling var på en bra väg innan Kern kom in och började leka skeppsbrott. Väldigt få av de nya modellerna som lockar mig. Finns ingen modell nu som skulle få mig att öppna plånboken.

Den bästa nu är ju Aerospace Evo, den har han inte hunnit sabba än.
Håller med dig. Är väldigt besviken på dagens modeller. Ser rätt billiga ut. Man bör som Rolex hålla fast vid gamla populära modeller, och utveckla dem, istället för att hela tiden ta fram nya modeller.

Avengern som är sådär bulkig och härlig med en snygg krona så som en Breitling ska vara!

Fast Navitimern är nog den jag skulle välja i långa loppet, riktigt snygg klocka som passar lite när som och snygg på både länk och band!

Den enda moderna Bratten jag skulle kunna tänka mig idag är den Superocean 36 som marknadsförs som damklocka. Den sitter bra på mig som föredrar mindre ur.
Unknown.jpeg
Är otroligt intresserad av den där faktiskt. Tycker den ser väldans intressant ut, speciellt i orange. Har du testat den?

Är otroligt intresserad av den där faktiskt. Tycker den ser väldans intressant ut, speciellt i orange. Har du testat den?
Ja den är fin.
Har provat i butik och den satt som ett smäck.
Finns en artikel på Hodinkee från 17 nov om just denna ”dam” modell som i mitt tycke funkar lika bra för herrar.

Noterade att den fanns på Blackweek för 27,9 på gummi och 35 på länk.
Sugen blir man ju :)

Tillbaka
Topp