Jo den är ju riktigt fin, ska hålla ögonen öppna för en till sommar rea, den verkar inte dyka upp så mycket här på forumet.Köpte den ny på deras sommar rea ca 4200kr ny. Begagnad kanske den går för 2-3000 kr skulle jag gissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo den är ju riktigt fin, ska hålla ögonen öppna för en till sommar rea, den verkar inte dyka upp så mycket här på forumet.Köpte den ny på deras sommar rea ca 4200kr ny. Begagnad kanske den går för 2-3000 kr skulle jag gissa.
Jo den är ju riktigt fin, ska hålla ögonen öppna för en till sommar rea, den verkar inte dyka upp så mycket här på forumet.
Jag gör så!Gör det. Annars säg till så kanske jag kan släppa min. Min sitter mest i winder enda sen jag köpte min Logines legend diver
![]()
Jag har har hydroconquest (mek), är mycket nöjd. Den tål mer än dina armar & händer, så det är helt lugnt att ha den på äventyr.Om du jämför DS Action med HydroConquest, vad var det som gjorde att du mer gillade HydroConquest?
En mera allmän fråga kring dessa klockor, hur slagtåliga är klockorna? Jag skulle gärna kunna använda klockan när jag är ute på äventyr.
Material? Länk? Gummi? Nato? Urverk?Hej, jag är ny till forumet och letar efter min första dykare, undrar just därför precis som rubriken lyder vilken är den bästa dykarklockan under 10K (ny eller begagnad), motivera gärna era beslut!
Rackarns snygga!! Priser?? Nu blev jag ju sugen med!!Jag vill tro (utan erfarenhet än så länge ...) att detta måste vara en mycket prisvärd rackare. Finns i några olika färgkomb. samt som 38 resp. 43 mm.
![]()
![]()
Prisvärda ja, men placeringen av namnet vid kl 9/21...Jag vill tro (utan erfarenhet än så länge ...) att detta måste vara en mycket prisvärd rackare. Finns i några olika färgkomb. samt som 38 resp. 43 mm.
![]()
![]()
Se där, ja smaken är delad, och jag gillar den nya bättre än den gamlaPrisvärda ja, men placeringen av namnet vid kl 9/21...![]()
Det är ju det som gör den cool! Jag har inte velat köpa en Chris W förrän nu. Extra plus för det knastertorra typsnittet.Prisvärda ja, men placeringen av namnet vid kl 9/21...![]()
Så sant som det är sagt, det som ändock förenar oss är att vi alla är spritt språngande galna (och stolta över det) !Se där, ja smaken är delad, och jag gillar den nya bättre än den gamla
Säljs utan mellanhänder direkt från CW där även priserna finns.Rackarns snygga!! Priser?? Nu blev jag ju sugen med!!![]()
Haha hej igen Hanastic, jo jag gillar Orient, fina klockar till en väldigt billig pris.Tjena Mr.Marre din rackare! Personligen är jag på jakt efter en Orient Ray med blå urtavla. Lär kosta runt 2k men som jag förstått ska det vara en riktigt prisvärd dykare. 41.5mm och 200m vattentät.
DS står ju för Double Security!Om du jämför DS Action med HydroConquest, vad var det som gjorde att du mer gillade HydroConquest?
En mera allmän fråga kring dessa klockor, hur slagtåliga är klockorna? Jag skulle gärna kunna använda klockan när jag är ute på äventyr.