• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa fraktsätt?????

Bidrar med ytterligare ett vittnesmål om att den röda tejpen verkar vara kvar. Applicerades på ett paket jag skickade så sent som idag :)

Tejpen är kvar. Jag fick rullen med tejp och instruktioner om att tejpa paketet själv. Frågade om det verkligen var jag som skulle tejpa och inte han som jobbade på Företagscentret, men tydligen inte. Lite märkligt kan jag tycka... Särskilt svårhanterlig var den dock inte, snarare tvärtom skulle jag säga.

Tejpen är kvar. Jag fick rullen med tejp och instruktioner om att tejpa paketet själv. Frågade om det verkligen var jag som skulle tejpa och inte han som jobbade på Företagscentret, men tydligen inte. Lite märkligt kan jag tycka... Särskilt svårhanterlig var den dock inte, snarare tvärtom skulle jag säga.

Hon som jobbade där tejpade åt mig, men det såg lite krångligt ut.
paketet kom iallafall Fram och affären gick bra, tack för allas input.

Tillbaka
Topp