Sjukt glad över att Erstern hamnat här och hos någon som verkligen uppskattar den!Dessa två är jag väldigt glad i:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt glad över att Erstern hamnat här och hos någon som verkligen uppskattar den!Dessa två är jag väldigt glad i:
Det är nog väldigt få som säger emot. Fantastiskt fin!Även om årets sista inköp var riktigt skoj så måste nog mitt januariköp vara det bästa köpet jag någonsin gjort. Denna är fantastisk.
Klart att Atlanticen ska vara med här, den har ju inkommit under året och som arveklocka har den ett ovärdeligt affektionsvärde!Får bli någon av de två som faktiskt är kvar vid utgången av året.
Atlantic hoppas och tror jag blir kvar för evigt.
Ärvd gåva så tveksamt om den faller inom kategorin bästa "köp"
Gott nytt år allesammans!
Klart att Atlanticen ska vara med här, den har ju inkommit under året och som arveklocka har den ett ovärdeligt affektionsvärde!
Den är ju faktiskt omöjlig att ersätta!
Wow! Hatten av!Top 3 blir dessa:
Seamaster bumper chronometer
Speedmaster -67 (årsklocka)
Eterna Chrono
Gott Nytt!
Dayum!! Bra 2017!!2017 var et vildt år... Aner ikke hvilket køb der var det bedste! Et af disse, helt sikkert:
Mido Multi-Centerchrono:
Certina DS Diver:
Certina DS Amagnetic:
Og på en "Honorable Mention" kommer mit Mido Multifort Superautomatic. Sikke et smukt ur!
51 st? Bra jobbat!Vilken jädra tråd, herregud.. nu har man ju sett de flesta redan men när ni sammanfattar dessa i en tråd.. hats off!
2017 för min del stod mest för kvantitet och nästan uteslutande in. 51st för att vara exakt.. the madness. Här är några favoriter 2017:
Haha ja the madness.. Nu är ju inte alla de 51st i prisklass som de på bilderna ovan men jag kan helt enkelt inte låta bli de enklare, billigare uren heller!51 st? Bra jobbat!
Imponerande att snitta över 4 st per månadHaha ja the madness.. Nu är ju inte alla de 51st i prisklass som de på bilderna ovan men jag kan helt enkelt inte låta bli de enklare, billigare uren heller!
61 in i år för min del!Vilken jädra tråd, herregud.. nu har man ju sett de flesta redan men när ni sammanfattar dessa i en tråd.. hats off!
2017 för min del stod mest för kvantitet och nästan uteslutande in. 51st för att vara exakt.. the madness. Här är några favoriter 2017:
Skönt att bli brädad i detta vansinne!61 in i år för min del!
Kommer inte försöka bräcka det i år dock!Skönt att bli brädad i detta vansinne!
Den Tissoten! <3Vilken jädra tråd, herregud.. nu har man ju sett de flesta redan men när ni sammanfattar dessa i en tråd.. hats off!