Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej snälla skippa Hublot!!masterkiller skrev:Charles_ skrev:
GALET FEEEET !!!!!!!!!!!!!!!!!
theargonaut skrev:BR får lämna för en Hubbe, som kompletterar Pannan och Rollen bra.
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Old news, mina planer ändras på daglig basis, Hublot var en dagsfluga.... :lol: men imorgon kan det vara aktuellt igen... :mrgreen:
Tack Per! Den är faktiskt riktigt tuff. Synd att man alltid är på jakt efter nytt! :xPer skrev:Grym Charles! Jag kan dock fortfarande inte förstå att det ska vara så svårt alligna skruvarna som tex AP.![]()
Zed skrev:För helvete MK. Nu köper du en Aquanaut 5167 och skippar trams såsom Hublot, AP osv.:mrgreen:
![]()
Den där är riktigt läcker!Zed skrev:För helvete MK. Nu köper du en Aquanaut 5167 och skippar trams såsom Hublot, AP osv.:mrgreen:
![]()
masterkiller skrev:Zed skrev:För helvete MK. Nu köper du en Aquanaut 5167 och skippar trams såsom Hublot, AP osv.:mrgreen:
![]()
Den är med i tankebanorna, men då måste pannan och B&R bort+ shitload of cash...
Låter iofs klokt. Är du inte uppe på Diver-nivå om du säljer dem och lägger till en shitload of cash?masterkiller skrev:Zed skrev:För helvete MK. Nu köper du en Aquanaut 5167 och skippar trams såsom Hublot, AP osv.:mrgreen:
Den är med i tankebanorna, men då måste pannan och B&R bort+ shitload of cash...
Zed skrev:masterkiller skrev:Zed skrev:För helvete MK. Nu köper du en Aquanaut 5167 och skippar trams såsom Hublot, AP osv.:mrgreen:
![]()
Låter bra. Man lever bara en gång!
Zed skrev:För helvete MK. Nu köper du en Aquanaut 5167 och skippar trams såsom Hublot, AP osv.:mrgreen:
![]()
Du glömde bitter, men har jag inte rätt? Är inte vattennöten mest en snikvariant av Nautilusen? Och är inte Nautilusen rätt ful på något härligt 70-talsvis? Harmonisk men ful. Glashuttes homage var ju bara ful men...masterkiller skrev:Aurum skrev:Är inte vattennöten lite, hej jag vill ha en dyr ful Patek men har inte råd med integrerad länk a la 70-tal så jag får nöja mig med vanliga bandhorn?
Du är en liten sorglig ung gubbe du Aurum...
Aurum skrev:Vafaen mästerkillarn! Du skall icke döda dina egna inlägg sådär.
Du glömde bitter, men har jag inte rätt? Är inte vattennöten mest en snikvariant av Nautilusen? Och är inte Nautilusen rätt ful på något härligt 70-talsvis? Harmonisk men ful. Glashuttes homage var ju bara ful men...masterkiller skrev:Aurum skrev:Är inte vattennöten lite, hej jag vill ha en dyr ful Patek men har inte råd med integrerad länk a la 70-tal så jag får nöja mig med vanliga bandhorn?
Aurum skrev:Vafaen mästerkillarn! Du skall icke döda dina egna inlägg sådär.
Genta skrev:Glashuette Seventies
![]()
Josef B skrev:Genta skrev:Glashuette Seventies
![]()
Den var ju väldigt trevlig! Retro!
Spencer66 skrev:Presenterade ikväll Aquanaut och Nautilus för hustru, hon tyckte alla jag repeterar alla modeller var fula.![]()