Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex Exp 2 och IWC ingenieur ligger båda i ditt övre segment som begagnade men är riktigt trevliga och med stabilt pris om man vill flippa.
Här är två någorlunda nytagna bilder på mina.
Bara 10mm tjock och med en underbar länk, däremot problem eftersom man inte kan skifta till vanliga band om man vill det.... Men IWC'n var ju riktigt snygg!
Den där är grym! Den har jag provatJo, men det blev det till slut! Eller nej, inte 40mm utan 39mm. Dock lite rektangulär vilket gör den lite större. En Zodiac Sea Dragon.
Fick även med två snygga läderstraps, i brunt och svart samt en silvrig tavla om man vill variera sig lite
Är kanonnöjd!
Jo, men det blev det till slut! Eller nej, inte 40mm utan 39mm. Dock lite rektangulär vilket gör den lite större. En Zodiac Sea Dragon.
Fick även med två snygga läderstraps, i brunt och svart samt en silvrig tavla om man vill variera sig lite
Är kanonnöjd!
Tycker du gör helt rätt! Har man engagerat sig i att ge råd vill man ju veta hur det gick. Dessutom är det roligt att se hur långt ifrån eller hur nära ursprungskraven den slutgiltiga klockan komHåll ut, @Fixxxer ! Bara några trådar kvar.
Jo, men det blev det till slut! Eller nej, inte 40mm utan 39mm. Dock lite rektangulär vilket gör den lite större. En Zodiac Sea Dragon.
This one
För under 40k?
Snudd på 40mm alla fyra.
Jäklar vad cool! Den går jag igång på rejält men vet inte varför. Vågar nog inte kolla vad man får ge för en sån..Louis Vuitton 39 mm
Våga vara annorlunda !!!
Missade den lilla detaljen.För under 40k?
Det är garanterat en klocka som jag kommer äga i framtiden, snor pappas gamla då och då!Omega Seamaster 300m SMPC