• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa kompletteringen till en Sub.

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ni gör det inte lättare med alla förslag...
Jag är ju rätt torsk på Rolex så där kommer jag nog stanna. Efter att ha klämt på nya suben och GMT:n hos Rob förra veckan så blev jag helt klart imponerad av kvalitén och känslan av...gediget hantverk. Dock så tror jag att jag, efter nyhetens behag, skulle tröttna på det nya och moderna.
Någon som kan bena ut det här med WR på äldre GMT. Måhända att jag är löjlig men vill kunna bära klockan överallt (även på Everest topp).
;)
En ordentligt servad och trycktestad vintage GMT kan du bada med och bestiga berg i din närhet med... No worries
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Jag känner samma sak, vintage är vägen att gå. Stirrar du dig blind på Rolex är det väl 1675, 1655 eller 1016 som gäller.
 

Rille

Rolex
Jag går i samma tankar om vad nästa mål ska bli och just nu så lutar det åt en GMT :)

Såg en i det vilda i veckan.. VILL HA!
 

fredtiger

Cartier
Problemet, i den mån det kan benämnas problem, med submariners är att de egentligen inte behöver något komplement. För mig är det något av idealklockan och den funkar till allt. Med det sagt och mot bakgrunden att du är fast i Rolex så skulle jag valt något åt det dressigare hållet; stål DJ 36mm eller DD i gult guld.

Visst, ett komplement åt det sportigare/leisure hållet går ju också; i så fall skulle jag gått på 1675.
 
Topp