Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra erbjudande men 5460:- täcker väl inte ens årsavgiften för kortet?Riktigt bra kampanj på AMEX Platinum just nu, 1.950.000 poäng för den som registrerar sig innan 30 juni via inbjudan. Högsta jag sett på lääänge! Hojta om någon är intresserad av en invite
![]()
Så är det, men skulle verkligen inte rekommendera att ta det i pengar. Poängen motsvarar t.ex. en enkelresa i business class till Asien/Nordamerika (eller en tur-och-retur i Economy), vilket är värt bra mycket mer än 5460krBra erbjudande men 5460:- täcker väl inte ens årsavgiften för kortet?
EDIT: Årsavgift på 6000:- så det är väl helt OK om man nyttjar det mycket.
Jag har Amex Eurobonus. Hade platinum förut när jag faktiskt reste mer. Men ja det är ett riktigt bra erbjudande om man kan boka enkelresa till de kontinenterna.Så är det, men skulle verkligen inte rekommendera att ta det i pengar. Poängen motsvarar t.ex. en enkelresa i business class till Asien/Nordamerika (eller en tur-och-retur i Exonomy), vilket är värt bra mycket mer än 5460kr![]()
12Vet ni hur lång ”karantän” man har från uppsagt kort innan man kan ta del av nykubdserbjudande? 6 eller 12 mån?
Nej, ingen bindningstid.Om man hoppar på erbjudandet, är det 12 månaders ”bindningstid” med kortet då för att inte bli återbetalningsskyldig av dessa amexpoäng?
Om man hoppar på erbjudandet, är det 12 månaders ”bindningstid” med kortet då för att inte bli återbetalningsskyldig av dessa amexpoäng?
Verkar som att AMEX Blue är bäst för ren cash back? Rätta mig gärna om jag har fel.
Någon som sitter på en inbjudan?PM:a gärna.
Det gick fort. Tack!
Fan då, jag har tydligen också tre invites som ger poäng till den som tecknar.
Gäller detta även Platinum Points Plus? Söker invite isf. Edit: mottaget, tackRiktigt bra kampanj på AMEX Platinum just nu, 1.950.000 poäng för den som registrerar sig innan 30 juni via inbjudan. Högsta jag sett på lääänge! Hojta om någon är intresserad av en invite
![]()
Gäller detta även Platinum Points Plus? Söker invite isf
Det gäller även Points Plus. Det är såklart frivilligt men jag rekommenderar det då det lär löna sig i långa loppet med tanke på hur mycket mer poäng du kommer att tjäna in för en relativt liten kostnad.Gäller detta även Platinum Points Plus? Söker invite isf
Tror det, står att det varierar hur mkt bonus den inbjudne får beroende på vilket kort de väljer.Även på Amex Blue?
Tror det, står att det varierar hur mkt bonus den inbjudne får beroende på vilket kort de väljer.
Frågade en rasande trevlig chat-bot. Det var Elite och uppåt som gav bonus.Ok trodde inte Blue gav bonus åt något håll.