Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolig tråd när vintern nyss nått Stockholm.
Är från Haninge/Nynäshamn, så blivit en del skärgården däromkring genom åren.
Då har du haft nära till Utö då.
Slänger in 2 bilder på min också. Perfekt för transport till landet och dagsutflykter. Kanske en övernattning men inte mycket mer
![]()
![]()
Ser ut som Morningside Marina i Saltsjö-Duvnäs?Slänger in 2 bilder på min också. Perfekt för transport till landet och dagsutflykter. Kanske en övernattning men inte mycket mer
![]()
![]()
Fan vad jag vill ut på havet nu.
A
Ser ut som Morningside Marina i Saltsjö-Duvnäs?
Anade det, har min firma där och kände igen bryggorna..hehe.Jag tror faktiskt du har helt korrekt. Bilderna är från tidigare ägare och den låg nog på den Marinan en gång i tiden. När jag köpte den låg den i Skurusundet och nu har jag den i Gåshaga på Lidingö.
Anade det, har min firma där och kände igen bryggorna..hehe.
![]()
Fy fan vad härligt det skulle vara med en båt känner jag nu. Har ni något tips på en kärra i 50k klassen?
Här uppe i norr har vi egentligen bara en pöl att hålla till i och det är Storsjön, så några eskapader med fiske, lite grill och nån tältnatt hade kunnat vara nått. Så tips mottages gärnaPlats för 2-4 pers.
Du hann föreFör 50k kan du nog få en trevlig liten styrpulpet med 30-40hk. Funkar fint till dom ändamålen![]()
För 50k kan du nog få en trevlig liten styrpulpet med 30-40hk. Funkar fint till dom ändamålen![]()
Du hann före
Satsa på minst 5 meter styrpulpetare, äldre båt med nyare utombordare skulle jag säga
Maxi 77:a?![]()
Inte min båt men dock trevlig helg till sjöss på denna smaragd, förra sommaren.![]()
Jäklar vilken koll du har, såvida du inte just kollade in min post precis ovanför din![]()
Du råkar inte ha ett babystag liggande? ( ett så kallat låååångskott)