• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BAAL

BAAL

Basic
2-Faktor
Om någon har gjort affärer med mig så skriv gärna något här, det hade uppskattats.

Ha det!

/BAAL

Köpte en klocka av hög klass på distans av @BAAL
Mycket trevlig kommunikation och smidigt. Bra leverans och absolut 100% good 👍

Köpt lifestyle (hemelektronik) av BAAL. Rättfram och trevlig kommunikation, omsorgsfullt förpackad vara. En alltigenom mycket positiv köpupplevelse. Rekommenderas starkt!

Köpt lifestyle av BAAL. Mycket smidig och trevlig affär. Kan varmt rekommendera att göra att handla av honom.

Köpt klocka på distans av @BAAL
Exemplariskt och föredömligt genomförd affär från start till mål. Trevligt och informativt surr. Kontinuerliga och tydliga uppdateringar genom hela processen. Varmt rekommenderad säljare och en tvättäkta hedersknyffel.

Köpt klocka av @BAAL f2f, rekommenderas starkt. Riktigt bra kommunikation hela vägen och genomtrevlig kille! 100% GG

Köpte en klocka av @BAAL på distans. Klockan var om möjligt i ännu bättre skick än hans beskrivning. Supertrevlig konversation, otroligt seriöst förfarande från början till slut. Skulle inte tveka att göra affär med denne gentleman igen. Med ca 100 affärer i ryggen så måste jag nog säga att detta var den i särklass bästa säljaren jag stött på. Mycket trevlig konversation efter leverans där vi var eniga om att fortsatt kontakt är högst trolig. Som sagt: 100% GG!

Köpte en Tudor FXD på distans av @BAAL – och jag kunde inte vara nöjdare! En mycket trevlig, smidig och trygg affär från början till slut. Klockan levererades väl förpackad och i ett fantastiskt skick som beskrivet. Mina varmaste rekommendationer och självklart 100% GG! 🌟

Tillbaka
Topp