• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Back

OskiP

Cartier
2-Faktor
Jag köpte en Seiko av Back. Inga som helst problem. Klockan motsvarade beskrivningen och skickades direkt.
Rekommenderas.
 

Raz

Omega
Köpte en SS av Back.
Svarade på alla frågor innan köpet OCH efter. Allt stämde och var i tipp-topp-skick.
Kan varmt rekommendera.
 

SpaceAce

Panerai
2-Faktor
Jag köpte en klocka av Back. Väldigt trevlig med leverans ända hem till dörren och klocka i superbt skick.
Goodguy!
 

jabla

Sarlacc
Köpte klocka i 30k-prisklassen, väldigt trevlig och smidig affär. Allt motsvarade beskrivningen så 100% good guy i mina ögon.
 

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
Köpte band av @Back
Trevlig kommunikation snabb deal och skyndsamt levererat.
En Goodguy jag gärna gör fler affärer med.
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Köpte en klocka på distans av @Back. Väl emballerad och motsvarade eller tom överträffade beskrivningen. Mycket nöjd med en snabb och smidig affär och trevlig kontakt. Hoppas nu på att @Back tröttnar på någon fler klocka jag kan klippa :). 100% Goodguy!
 

Östlund

Breitling
Köpt klocka fysiskt, inget ont att komma med. Snabb och enkel kommunikation, klocka i lika bra eller bättre skick än beskrivet. Väldigt nöjd!
 
S

stewart

Guest
Bytt en Malm mot en Seiko,mycket nöjd med affären,helt klart en GG i min bok!
 
Topp