• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bad med klockor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ville bara kolla hur ni gör med era klockor? Badar&duschar ni med era klockor? En 100m och 200m klocka vad tål dom egentligen?
Badar ni i alla vatten..tänker på saltvatten, klorbassänger och vanliga vattendrag?

Badar i rubbet med WR över 100m men säkerställer att klockorna trycktestas en gång om året för att stilla den värsta oron när man skuttar i plurret. Bara att skölja av med ljummet vatten efteråt så är klockan som ny igen oavsett klor, salt eller sött! :)

Att duscha med klocka har jag aldrig förstått men det har väl sin charm antar jag :rolleyes:

Badar i rubbet med WR över 100m men säkerställer att klockorna trycktestas en gång om året för att stilla den värsta oron när man skuttar i plurret. Bara att skölja av med ljummet vatten efteråt så är klockan som ny igen oavsett klor, salt eller sött! :)

Att duscha med klocka har jag aldrig förstått men det har väl sin charm antar jag :rolleyes:
Hur tryck testar du dom?

Kör överallt med min 300m
6F134D82-D015-4172-9C3C-F63F97E77943.jpeg
D7B7AB9C-D54E-4A05-96A3-D22B68010B82.jpeg
09068F94-C45E-40E6-B973-C44850B61C73.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp