• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Baggeg

Baggeg

Basic
Halloj.

Skriv gärna en rad eller två om ni gjort affär med mig.

Väl mött.

Marcus Bergendahl

Senast ändrad:
Har sålt en klockan på distans till @Baggeg .
Mycket trevlig och snabb kommunikation genom hela affären (som inte kunnat gå smidigare!).
100% goodguy och jag gör mer än gärna affärer igen om möjligheten ges 😃

Precis sålt en Certina till Marcus. Smidig affär och inga konstigheter. Rekommenderas!

Köpte en Seiko Flightmaster (SNA411) av @Baggeg . Mycket bra säljare. Superbra kontakt och bra bilder. Klockan va exakt så bra som lovat. Den landade hem efter 2 dagar. Really good guy.

Köpte en Seiko SKX007 av Baggeg.
Klockan skickades omedelbart efter att jag hade betalat och den kom fram extremt bra packeterat dagen efter.
Klockan var i precis det skicket som det stod i annonsen, tydligt och bra kommunikation.
5/5!

Sålde precis en länk till @Baggeg !

Exemplariskt. Alltså. Blixtsnabb betalning, kommunikation och bra vibe.
Kommer göra fler affärer med @Baggeg om tillfälle ges!
⭐⭐⭐⭐⭐

Sålt klocka på distans till @Baggeg
Rekommenderar starkt, smidig kommunikation. Trots lite strul med frakt från min sida så möttes man ändå av god ton hela vägen tills klockan levererats. 100% GG

Köpt klocka i 20k-klassen av @Baggeg . Klockan var i beskrivet skick, om inte bättre. Bra kommunikation, välpaketerad klocka och överlag en mycket smidig affär.

Tillbaka
Topp