• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Baltic (Såld), Traska (Såld), Serica (Såld), Seiko x2 (Sålda)

Kjellhoften

Cartier
2-Faktor
Pris
900
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej vänner! Nu är det dags att rensa ut klocksamlingen lite så dessa fina klockor får hitta nya handleder där dom kan få mer tid. Alla klockor är köpte nya av mig och är sparsamt använda.

Jag gör helst affär F2F i Stockholm men kan skicka om så önskas, köparen står för frakt. Hör av dig om du har fler frågor!

Baltic Aquascaphe Titanium - 7000 6000 5000 SEK SÅLD
Klockan köptes i somras vid nysläpp och är därför numrerad på baksidan, nr 187 av 300. Nypris ca 10k SEK. Sitter riktigt bra och väger knappt nånting. Har några små märken på bezeln vid klockan 11 (se bilderna) men är förutom det i toppskick. Mer info här: https://baltic-watches.com/en/products/aquascaphe-titanium-black

IMG_0130.jpeg

IMG_0131.jpeg

IMG_0133.jpeg

IMG_0135.jpeg


--------------------------------


Serica 5303-1 - 9500 SEK SÅLD
En av dom coolaste dykarna jag haft, tyvärr något liten för mig (39mm) så jag hoppas den kan få glädja någon annan! Nypris just nu är 14700 SEK. Fick hem klockan i september och har avänt den sparsamt i hemmet. Kan inte hitta något spår av användning annat än en liten repa vid boettens underkant runt klockan två. Försökte få med det på bild men är svårt att se (sista bilden). Mer info här: https://www.serica-watches.com/en/product/serica-5303-black-dial/

IMG_0140.jpeg

IMG_0141.jpeg


IMG_0142.jpeg


--------------------------------


Seiko 5 GMT - 3000 SEK SÅLD

En klocka som inte behöver någon introduktion. Köpte nån gång i höstas men har knappt använt den. Sitter som en dröm med jubilee-länken.

IMG_0124.jpeg

IMG_0125.jpeg

IMG_0126.jpeg

IMG_0128.jpeg


--------------------------------


Seiko SNK809 - 900 SEK SÅLD
Köptes sommaren 2021 och har används väldigt lite (stoppa mig någon). Skickar även med ett schysst nato som passar perfekt till klockans utförande. Automatisk klocka med day-date komplikation för under tusenlappen? Taget! Klockan mäter 37mm.
IMG_0145.jpeg

IMG_0144.jpeg


--------------------------------


Traska Seafarer - 5000 4200 SEK

Fin kompressor-dykare från Traska med deras "scratch-resistant coating" som gör att klockan är extremt svår att repa. Nypris ink skatt och frakt är ca 7500 SEK. Köptes sommaren 2022. Mer info om klockan: https://www.traskawatch.com/products/seafarer-charcoal-black

IMG_0137.jpeg

IMG_0138.jpeg

IMG_0139.jpeg




Tack KS för annonsplatsen! Behåller rätt till att dra tillbaka någon av klockorna.
 
Senast ändrad:
Topp