• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

banan

Jag får tydligen äran att göra första inlägget och har ingenting annat att säga än att här har ni en GG!

Köpt klocka av @banan, allt var precis som utlovat!
Väl packat och mycket bra kommunikation.

+++++

Köpte en Ecozilla av @banan.
Helt enligt beskrivning. Snabba och bra svar i kommunikationen innan och sen snabbt ivägskickat och perfekt packat.
Allt bra och är jäkligt nöjd :)

//Daniel

Har gjort ett byte i 25k -klassen med @banan . Mycket trevlig dialog, snabb leverans och en klocka i ett skick som till och med överskred mina förväntningar :)
100% goodguy och jag gör gärna affärer igen!

Gjorde mitt första klockköp genom KS av @banan. Affären kunde inte ha skötts bättre från hans sida. Mycket väl beskrivning av klockan och en väldigt snabb leverans. ATt han dessutom verkar vara en mycket trevlig prick gör ju självklart att man inte kan lämna ett annan omdöme än en riktig Goodguy! Kommer definitivt göra fler affärer med honom om tillfälle ges.

Hej, jag gjorde ett byte med Banan och vi hade en mycket bra, tillförlitlig och trygg transaktion med bra kommunikation och smidig affär. 100% pålitlig och trevlig, definitivt GG

Tillbaka
Topp