• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Bandutförsäljning 18, 20 samt 22mm!

Julle

Omega
Pris
50kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS!
Då var det dags för en liten bandutförsäljning!
EDIT: Endas Wafflegummi och 20mm natoband kvar! Alla 3 för 250kr!
IMG_8069.JPG


Först upp kommer ett Gummiband
upload_2018-7-25_13-56-21.png

Först upp ett WJean Waffle i cool röd färg endast provad på en klocka. Fatbars ingår! Passar perfekt till hårda Seikodykare men även till andra klockor med 22mm mellan bandhornen. Säljes för 200kr.

Natoband
upload_2018-7-25_13-43-27.png

Här har vi ett lädernato från Cheapest Nato Straps, knappt använd men en klocka har suttit på bandet varav de små märkena.
Detta band kommer i 22mm och jag säljer det för 100kr. SÅLD!

upload_2018-7-25_13-44-38.png

Det blåvita natot kommer från Singular straps och Bond-natot kommer från Cheapest Nato Straps Premium-linje. Båda banden är i fint skick, bondnatot lite mer använt än det blåvita.
Båda banden kommer i 20mm och jag släpper dessa för 75kr 50kr/st! eller 100kr 75kr för båda.

Läderband
upload_2018-7-25_13-51-38.png

upload_2018-7-25_13-51-49.png

Båda dessa band kommer från Cheapest Nato Straps och är båda aldrig använda. Syns lite dåligt på bilderna men de kommer med deras smarta inbyggda quick-release springbars som underlättar mycket vid bandbyte!
Det övre gröna är 18mm och säljes för 75kr. SÅLD!
Det ljusbruna hornback-inspirerade är 22mm och säljes för 100kr. SÅLD!

upload_2018-7-25_13-56-26.png

Här har vi två noname svarta gummiband med röd söm, knappt använda.
Även dessa i 22mm och säljes för 50kr/st eller 75kr för båda. EDIT: SÅLDA!

Är du sugen på att bara uppdatera bandgarderoben helt och vill ha flera band är jag öppen för att diskutera paketpris!

Alla banden skickas i vadderade kuvert, PM vid frågor.
Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/julle.64110/

Tack för visat intresse!
 
Senast ändrad:
Topp