Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hoppas dom har prutmån på dom priserna. En Orient 300m för 86 500 bahtInte vintage, men kolla in http://www.trocaderotime.com om du är sugen på ny Seiko eller Grand Seiko. Finns bl.a. i Emporium gallerian på Sukhumvit road. Har själv handlat hos dem och inget att klaga på.
Enligt min erfarenhet är de rätt tillmötesgående jo.Jag hoppas dom har prutmån på dom priserna. En Orient 300m för 86 500 bahtmotsvarar ca 21 000 kr
Kommer tyvärr vara där över November. Annars hade det varit trevligt!Kommer att vara i Thailand mellan 16:e/sept t om 16:e/okt kanske möjligt för en liten gtg eller i alla fall en träff för en öl och lite klocksnack?
Har endast ett dygn i Bangkok och tänkt köpa mig en Seiko som ska följa med vidare i Asien. Var bör jag leta? Eftersom jag har lite tid i Bangbok vill hag inte gärna springa runt i massa affärer, vill gärna hinna se staden ocksåTjena,
Trevligt med sånt stort intresse för Bangkok!
Jag bor i Bangkok sedan ett gäng år tillbaka.
Som ni redan nämnt så går det att göra hyfsade affärer på nya klockor, med rätt förhandlings teknik,men beror mycket på valuta kursen. På vintage fronten så skulle jag vara lite försiktig, finns mycket som är fuffens med...
(Själv köper jag nästan (!!) aldrig klockor i Thailand)
Är det någon som har vägarna förbi Bangkok så hör gärna av er så kanske vi kan svinga en bira eller två och snacka lite klockor.
Mvh
Micke
Tjena,Har endast ett dygn i Bangkok och tänkt köpa mig en Seiko som ska följa med vidare i Asien. Var bör jag leta? Eftersom jag har lite tid i Bangbok vill hag inte gärna springa runt i massa affärer, vill gärna hinna se staden också![]()