• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bino

Cartier
Både kronskydden och bezeln ser ut som på 216570, och bandhornen ser blanka ut. Kan det bli en vitgulds-ExpII nu när både pepsin och smurfen finns?
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Hade varit sjukt oväntat. Kom dock på precis efter jag postat att lume:en inte alls stämmer överens med Exp2.
Fick denna skickad till mig där någon PS:at in en Daytonatavla. Vet inte om den visats i tråden innan!

image.png


Jämfört med en printscreen från insta:

image.png
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Longshot, men försöker hitta något bakom tillverkarnas sidor. De måste ju förberett något, med lite tur så tror de inte att någon ska hitta materialet (om det är publicerat vill säga) då det ännu inte är upplänkat. Sitemaps osv. plockar ofta in allt.
Sky-Dwellern fanns t.ex. med i rolex.com's sitemap.xml någon dag före release.

Än så länge har jag kammat noll...
 

Oew

Rolex
Longshot, men försöker hitta något bakom tillverkarnas sidor. De måste ju förberett något, med lite tur så tror de inte att någon ska hitta materialet (om det är publicerat vill säga) då det ännu inte är upplänkat. Sitemaps osv. plockar ofta in allt.
Sky-Dwellern fanns t.ex. med i rolex.com's sitemap.xml någon dag före release.

Än så länge har jag kammat noll...
Kommer nog gå att göra detta men du får vänta lite tror inte det är inlagt än men sön/mån borde det nog gå!
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Longshot, men försöker hitta något bakom tillverkarnas sidor. De måste ju förberett något, med lite tur så tror de inte att någon ska hitta materialet (om det är publicerat vill säga) då det ännu inte är upplänkat. Sitemaps osv. plockar ofta in allt.
Sky-Dwellern fanns t.ex. med i rolex.com's sitemap.xml någon dag före release.

Än så länge har jag kammat noll...
Hack the planet :)
 
Topp