• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Areschoug

Breitling
Omega har en ny teaser på hemsidan nu, denna gång vad jag förmodar är...kolfiber?
Skärmklipp.PNG

http://www.omegawatches.com/

Kolfiber på smptavlan hade varit fint :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo, så långt är jag med. Men hur fungerade det med stålversionen? Slutade Rolex helt att tillverka stål GMT under en tid eller gick den gamla modellen i stål parallellt med den nya i guld?
Snackar du vitguld nu? Vissa modellerversioner finns ju enbart i vitguld, exempelvis Batman och Smurfen. Att man införde dessa modeller innebär inte att man slutade med stålversionerna.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Snackar du vitguld nu? Vissa modellerversioner finns ju enbart i vitguld, exempelvis Batman och Smurfen. Att man införde dessa modeller innebär inte att man slutade med stålversionerna.

Alltså va faaan @yonsson driver du med mig!?! :facepalm:

Jag pratar om STÅL och inget annat! :p Frågan är enkel: hur fungerade det när Rolex släppte GMT-C i ädelmetall, upphörde då produktionen av stålversionen eller gick den gamla stålversionen parallellt med de nya i ädelmetall?
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jag hoppas på en ny instegsversion av något i stål. Inte så sannolikt men det vore trevligt som jag iaf hade en sportsmössa att köpa.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Riktigt riktigt bra! 38mm känns dock för stort.

Tror att den med mycket svart kan bli lite tråkig på 38mm. Men den andra händer det lite på, tror den kan passa fint. Gillar dock 36mm på så tunna klockor.

De här ser löjligt tunna ut? Någon som har koll på höjden? Edit: hittade länken....
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tror att den med mycket svart kan bli lite tråkig på 38mm. Men den andra händer det lite på, tror den kan passa fint. Gillar dock 36mm på så tunna klockor.

De här ser löjligt tunna ut? Någon som har koll på höjden? Edit: hittade länken....
Följ länken.
 
Topp