• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Basel 2017 the tråd >>>>>

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Kom inte ihåg. Det enda jag vet är att det där vadet kommer att göra ett litet hål i min plånbok. ;)
Jag förstår det, en röding är mycket pengar för oss stackars småbarnsföräldrar som samlar på klockor. Men det är när du förlorar du kör kvitt eller dubbelt och hänvisar till Basel 2018.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag förstår det, en röding är mycket pengar för oss stackars småbarnsföräldrar som samlar på klockor. Men det är när du förlorar du kör kvitt eller dubbelt och hänvisar till Basel 2018.

Får hitta på något sånt. Vi slog vad om väldigt mycket när vi spelade in. Osäker på vilka av vaden som kom med i slutklippningen... :D
 

m_s

Patek
2-Faktor
Tudor släppte ju förvisso i november en håll käften klocka i Pelagos LHD - Får försöka hålla förväntningarna i schack hehe :)

Men håller tummarna för en ny Heritage Chrono - skulle behöva en!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Tudor släppte ju förvisso i november en håll käften klocka i Pelagos LHD - Får försöka hålla förväntningarna i schack hehe :)

Men håller tummarna för en ny Heritage Chrono - skulle behöva en!
Jag fortsätter hoppas på en lite mindre Ranger. Men det lär inte hända i år heller. :meh:
Tror även(nåja) på en Pelagos i ny färg. Grön? Röd?
Rolex har jag ingen aning om, kan inte ens gissa. Hoppas verkligen inte på 216570 med keramisk bezel.
Just nu är siktet och intresset inställt på Sinn. :hungry:
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Spännande
Stör mig på det där också.

Funderar på att köpa en Audi A6 No Quattro.

Du är ingen WIS :D





IMG_0214.PNG
 

joF

Panerai
Hur många år brukar det ta innan Rolex släpper nya tavlor till en klocka? Tänker främst på OP39 (114300).

Ska bli ruskigt spännande, som varje år, att se vad jag ska slänga alldeles för mycket pengar på igen... :)
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Så IWC släpper nya ingenjörer även till Basel?!

https://www.instagram.com/p/BRyOA50g1yp/
Ett litet sidospår, men Nymans påstod att nuvarande 40mm Ingenieur kommer sluta tillverkas. Anledningen bar tydligen att de inte skulle ha rätt till designen (Genta).
Tyycker dock att det lät märkligt då den ju inte är en Genta-design, bara kraftigt inspirerad. 40mm Ingy känns ju Dessutom som en rätt populär modell.
 

Ketan

Cartier
Börjar bli väldigt spännande nu! Får se om det blir ett samtal till Bergströms ur och ställa sig i kö! Hoppas på en coke gmt!
 
Topp