Vi han med en snabb-lunch med Bulova innan vi kastade oss iväg mot flygplatsen i Zürich
![]()
En no-date Moonwatch, alltså? Vågar man hoppas på att den är lite mindre ...? Storleken är det som hindrade mig från att behålla den förra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi han med en snabb-lunch med Bulova innan vi kastade oss iväg mot flygplatsen i Zürich
![]()
Jag tyckte den satt bra. Men den var rätt biffigEn no-date Moonwatch, alltså? Vågar man hoppas på att den är lite mindre ...? Storleken är det som hindrade mig från att behålla den förra.
Riktigt finFavoriten hos GS: Gult guld, vit snö och spring drive = OMG!
![]()
Ja jäklar i havet, verkligen snygga båda två!Det tar lite tid att gå igenom 100 GB bild och film ...Men jag kämpar på så gott jag kan. Tänkte lägga upp lite favoriter efter hand som jag går igenom dem. Först ut; Två favoriter från PP. Den blåa Aquanaut'en är helt magisk! Jag gillar faktist den gröna med. Men den blåa är i en klass för sig.
![]()
![]()
Kan bara instämma. Den blåa är magisk.Det tar lite tid att gå igenom 100 GB bild och film ...Men jag kämpar på så gott jag kan. Tänkte lägga upp lite favoriter efter hand som jag går igenom dem. Först ut; Två favoriter från PP. Den blåa Aquanaut'en är helt magisk! Jag gillar faktist den gröna med. Men den blåa är i en klass för sig.
![]()
![]()
Den blåaDet tar lite tid att gå igenom 100 GB bild och film ...Men jag kämpar på så gott jag kan. Tänkte lägga upp lite favoriter efter hand som jag går igenom dem. Först ut; Två favoriter från PP. Den blåa Aquanaut'en är helt magisk! Jag gillar faktist den gröna med. Men den blåa är i en klass för sig.
![]()
![]()
Den gröna ser lite ”platt” ut? Den blå får ett mer djup i tavlan. Men riktigt häftiga båda tvåDet tar lite tid att gå igenom 100 GB bild och film ...Men jag kämpar på så gott jag kan. Tänkte lägga upp lite favoriter efter hand som jag går igenom dem. Först ut; Två favoriter från PP. Den blåa Aquanaut'en är helt magisk! Jag gillar faktist den gröna med. Men den blåa är i en klass för sig.
![]()
![]()
Snygga foton.Här kommer några andra godingar från Patek.
![]()
Nautilus är alltid Nautilus.. Guld är alltid guld...
![]()
Riktigt grym månfas-Chrono. Så blå, så fin!
![]()
Mera blått; Kungen av kostymare
![]()
5520P Komplikationer så det räcker och blir över! Fetare pilot får man leta efter
Gillar den svarta bäst ändå. Vad kostar en dylik och är det ens möjligt att köpa en ny eller är det väntetid?Det tar lite tid att gå igenom 100 GB bild och film ...Men jag kämpar på så gott jag kan. Tänkte lägga upp lite favoriter efter hand som jag går igenom dem. Först ut; Två favoriter från PP. Den blåa Aquanaut'en är helt magisk! Jag gillar faktist den gröna med. Men den blåa är i en klass för sig.
![]()
![]()
Har sett en siffra på 5520P runt 200000 CHF men kanske inte den du menadeGillar den svarta bäst ändå. Vad kostar en dylik och är det ens möjligt att köpa en ny eller är det väntetid?
Jag tänkte på 5167.Har sett en siffra på 5520P runt 200000 CHF men kanske inte den du menade![]()
Säljer Sjöbackns ur Patek? Hade jag ingen aning om.Det tar lite tid att gå igenom 100 GB bild och film ...Men jag kämpar på så gott jag kan. Tänkte lägga upp lite favoriter efter hand som jag går igenom dem. Först ut; Två favoriter från PP. Den blåa Aquanaut'en är helt magisk! Jag gillar faktist den gröna med. Men den blåa är i en klass för sig.
![]()
![]()
HäftigEtt märke som verkligen överraskade mig positivt var Maurice Lacroix. Jag hade aldrig klämt på dem tidigare och under mötet blev jag faktiskt frälst. Landade i ett köp faktisktDeras Aikon flörtar inte så lite med AP, vissa kanske tycker för mycket. Jag gillar den skarpt. Kvalitet och finish känns betydligt högre än vad prislappen indikerar. Skall bli spännande när den landar.
![]()
Den nya familjemedlemmen i Aikon-failjen: Venturer. Kände mig först kluven till bezeln. Men gillar den mer o mer. Lite 90's vibeIndexarna är riktigt fina.
![]()
![]()
Limiterad brosare. Gillar inte siffrorna. Hade varit finare med stavindex hela vägen.
![]()
Black on black känns lite passé.
![]()
Kronografen är inte min kopp te, men tavlan är mycket trevlig.
![]()
Inga bilder från Fredrique constsant?Förmiddagspasset avklarat!Frederique Constant och Seiko. Japan levererar! (Mobilbilder: bätte kommer senare)
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo, har inte hunnit gå igenom allaInga bilder från Fredrique constsant?
Grymt, gillar en del av deras modeller.
Aikon ska ha släppts i en mindre version (typ 38/39mm har jag för mig).Ett märke som verkligen överraskade mig positivt var Maurice Lacroix. Jag hade aldrig klämt på dem tidigare och under mötet blev jag faktiskt frälst. Landade i ett köp faktisktDeras Aikon flörtar inte så lite med AP, vissa kanske tycker för mycket. Jag gillar den skarpt. Kvalitet och finish känns betydligt högre än vad prislappen indikerar. Skall bli spännande när den landar.
![]()
Den nya familjemedlemmen i Aikon-failjen: Venturer. Kände mig först kluven till bezeln. Men gillar den mer o mer. Lite 90's vibeIndexarna är riktigt fina.
![]()
![]()
Limiterad brosare. Gillar inte siffrorna. Hade varit finare med stavindex hela vägen.
![]()
Black on black känns lite passé.
![]()
Kronografen är inte min kopp te, men tavlan är mycket trevlig.
![]()