• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Baselworld 17-24 Mars 2016

Ska du gå på Baselworld 2016?

  • Ja

    Röster: 15 12.6%
  • Nej

    Röster: 95 79.8%
  • Inte bestämt mig

    Röster: 9 7.6%

  • Totala väljare
    119
  • Enkät stängd .

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Det kan ju vara ett alternativ om man är sugen. Kanske svårt med hotell i Zurich också vid den tiden?
Jag funderade på att åka ner föra året och tittade då hur tågen gick men antar att tågen går likadan även i år. Men är väldigt bra kommunikationer så att bo i Zurich är inget problem. Får se om det blir något i år i stället, är lite sugen på det.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Fy fan va sotis jag är! Jag SKA dit någon gång. Men det är alltid nåt. Bröllop i år. Ny lägenhet, nån annan jävla resa som ska sparas till und so weiter.
 

Ketan

Cartier
Hade varit kul om man hade kunnat gå bakom kulisserna och faktiskt på testa och klämma på klockorna. Men att bara titta på klockorna i skyltfönster attraherar inte mig så mkt.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Kommer ändå vara i Zurich den veckan för lite jobb så har sett till att vara ledig måndagen den den 21/3 så då blir det en vända förbi Basel.

@Echo Delta du fixar fri bar hörde jag något om ;)
 
@Molle och jag åker dit med Klockmaster Globen, presskort och kameror. Ni kan räkna med bevakning av rätt märken och en egen resetråd från @Molle och mig.

Vi kan garantera 2 saker,
1: Många kort.
2: Att vi är laddade.

Jag har redan förberett en lista på SEIKO-frågor jag troligtvis inte kommer kunna få svar på. :D
giphy.gif

Lite OT men är Svante kvar på Klockmaster Globen? Jag var där för ett par veckor sedan och då var det två andra killar som var i butiken.
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Dagspass kostar 60CHF, ungefär 510kr. Vill man ha för samtliga dagar kostar det 160CHF, ungefär 1360kr.
Holy Scheisse....o_O Saftigt för att endast få kika i skyltfönster utan någon möjlighet att få klämma på varorna.

Skönt åtminstone för oss Seikonister att vi får representation på plats så man kan sitta hemma i kallingarna med en öl i näven och få liveinfo via internettet. Pengarna man sparat på resa, uppehälle och intrång kan man ju istället lägga på klockkontot och BCF.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Jag funderade på att åka ner föra året och tittade då hur tågen gick men antar att tågen går likadan även i år. Men är väldigt bra kommunikationer så att bo i Zurich är inget problem. Får se om det blir något i år i stället, är lite sugen på det.
Jag blir också sugen! Får kika lite på det.
 
Topp