• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BB BLACK/2254.50?

Anders Svensson

Omega
2-Faktor
Med risk för att traggla en fråga, men vill ha lite ny input.
Sälja min fina 2254.50 för en Tudor BB Black?
One watch only gäller för tillfället för mig..
Lånade bilder. Tack.
image.jpeg
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tudorn är riktigt härlig, men i enligt mig flyger Omegan högre. Riktigt snygg modell som inte tillverkas längre, dessutom har den datum. De har gått upp på andrahandsmarknaden och kommer nästan garanterat hålla sitt värde (om det nu är relevant för dig). Vad är det för årgång på din?
 

Anders Svensson

Omega
2-Faktor
Tudorn är riktigt härlig, men i enligt mig flyger Omegan högre. Riktigt snygg modell som inte tillverkas längre, dessutom har den datum. De har gått upp på andrahandsmarknaden och kommer nästan garanterat hålla sitt värde (om det nu är relevant för dig). Vad är det för årgång på din?

Har för mig 2007, har inga papper på den. Men den går riktigt bra och är toppenfin.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tror du kommer att ångra dig om du säljer SMPn. Jag har en själv och den kommer säljas först när det finns resterande pengar till att köpa en vintage Rolex eller Tudor sub
 
Topp