• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF auktion: Nautica diver

Daytona96

Rolex
Efter att ha sett flera auktioner till förmån för BCF så bestämde jag mig för att auktionera ut denna Nautica "cut out diver".

Info:
Märke: Nautica
Modell: cut out diver
Storlek: 45mm exkl. krona
År: ca. 2010
Tillbehör: box och kvitto
Urverk: quartz
Skick: bra skick, finns bruksspår, bezeln har blivit lite blekt och skiftar från grå till blå i vissa vinklar.
Den behöver nog ett nytt batteri inom snar framtid.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Auktionen slutar torsdag 17/12
kl. 23:59

Ska vi ta och starta med ett utropspris på 300kr

Vinnaren av auktionen föröver pengarna direkt till BCF

Lycka till!
MVH
Henrik
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Tog bort mitt bud då jag kom på mig själv att jag skänkte en större summa till musik hjälpen igår... Pinsamt men sant. Sorry
 
Senast ändrad:

Gummo

Joker
2-Faktor
Jag får fan ta och pudla jag också... Konstaterade att jag har varit lite för amibitiös med julklapparna...
Förlåt.
Tog bort mitt bud då jag kom på mig själv att jag skänkte en större summa till musik hjälpen igår... Pinsamt men sant. Sorry
Håller med Pinsamt att backa ur en välgörenhetsauktion! Ni får sätta in en tröstgåva till bcf på ett belopp som ni tycker er ha råd med.
 

Compiss

Patek
2-Faktor

Daytona96

Rolex
Grattis @Moorflax du vann auktionen!:)
Skicka ett pm med namn och adress samt bevis på att du har skickat beloppet till BCF så skickar jag klockan så fort som möjligt.:)

Tack alla som har varit med och bjudit på auktionen!

God jul på er alla och så hoppas vi på att vi når målet på 300k till BCF!

MVH
Henrik
 
Topp