• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BCF-auktion på mögel-GTG 171111, vi drog in 16.000 spänn, bra jobbat!

"Allt fint...", jo, man tackar! :D

Ursäkta för århundradet senaste svar, har varit väldigt frånvarande på KS i dryga två veckor. Men det ska det bli ändring på!

Jag försöker ta lite ljuvliga bilder på skattkistans innehåll under morgondagen.

Ett tips bara, grabbar. Håll i hatten, det är rejäla grejer ni kommer få skåda! Sanna mina ord. Jag ser gärna att ni inte PM:ar massa skambud för att köpa loss en massa godbitar. Det här är verkligen prylar som pöblen och gemene man bara kan drömma om!
Det kan vara värt en egen tråd med en ambitiös paketöppning!

Det var kul att få se denna flexkung irl in real action! Vilket svep, vilka bud, elegans och dominans! Alla andra som ville ha en bit av den åtråvärda flexkakan fick ta ett par steg tillbaka och släppa fram den rättfärdige hertigen av skro.. vintageguld!

Följer intresserat och avvaktar en bildkavalkad utan dess like!

Det var kul att få se denna flexkung irl in real action! Vilket svep, vilka bud, elegans och dominans! Alla andra som ville ha en bit av den åtråvärda flexkakan fick ta ett par steg tillbaka och släppa fram den rättfärdige hertigen av skro.. vintageguld!

Följer intresserat och avvaktar en bildkavalkad utan dess like!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta! Tack för dom fina orden, min gode herre!

In och njut:

https://klocksnack.se/threads/bcf-v...av-ögongodis-ni-aldrig-tidigare-skådat.83517/

Tillbaka
Topp