• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Beater, beaten to death

Tyvärr gillade inte min Seiko SKX007j kombinationen tjäle (frysen mark för er söder om Piteå älven)och järnspett, efter 4h hackande och skottande gav den upp. Rasslar så antar att lokala urmakaren får ta sig en titt.
IMG_20171108_233302.jpg

Tyvärr gillade inte min Seiko SKX007j kombinationen tjäle (frysen mark för er söder om Piteå älven)och järnspett, efter 4h hackande och skottande gav den upp. Rasslar så antar att lokala urmakaren får ta sig en titt.
IMG_20171108_233302.jpg
Järnspett och tjäle är ingen favoritkombinationer för våra klockor!
Sabbade min klocka i vintras, då jag skulle fixa upp en gatubrunn mellan garagelängorna!
Nu är den repad (1600kr) och går som en dröm!

Jag själv vart nästan beaten to death i en rå misshandel för nån månad sen.
Min beater överlevde dock även om den hade slitits av armen så bara natot satt kvar o klockan hittade jag på marken. Men den jobbar på o går fint. Repigt baklock är väl de ärr som blev på klockan. Tror den nästan klarade sig bättre än mig själv.

Jag själv vart nästan beaten to death i en rå misshandel för nån månad sen.
Min beater överlevde dock även om den hade slitits av armen så bara natot satt kvar o klockan hittade jag på marken. Men den jobbar på o går fint. Repigt baklock är väl de ärr som blev på klockan. Tror den nästan klarade sig bättre än mig själv.

Otäck historia men jag måste ändå fråga vad det är för klocka.

Dock har jag vid senare tillfällen då risk för liknande faktiskt tagit en g-shock som inte slits loss från sitt armband direkt.

IMG_20171108_233302.jpg
Känns för övrigt tidigt med tjäle men nu vet vi vad som knäcker en SKX007. Du får nog köra en rejäl quartz som tjänsteur. Inox for the win.

Beklagar det inträffade, du verkar lika hård som klockan iaf :borg:
Saker händer o folk beter sig som idioter.
Nu försvarar jag egentligen inte vad jag gjorde först det var en egoistisk och olaglig handling.
Jag målar graffiti och stod en natt och målade en gångtunnel. Jag klottrar inte utan står gärna en timme o gör målningar.
Iaf en snubbe på väg till jobb ogillade vad jag gjorde så valde att slå ner mig. Kunde blivit veckans vardagshjälte typ med ett enkelt envarsgrip men nu vart ju misshandeln mycket grövre brott än vad jag hade begått från början.
Jag är aldrig otrevlig mot folk jag möter på nätterna o har väl i riskkalkylen att nån kan ringa snuten men inte att man ska bli nerslagen.

Saker händer o folk beter sig som idioter.
Nu försvarar jag egentligen inte vad jag gjorde först det var en egoistisk och olaglig handling.
Jag målar graffiti och stod en natt och målade en gångtunnel. Jag klottrar inte utan står gärna en timme o gör målningar.
Iaf en snubbe på väg till jobb ogillade vad jag gjorde så valde att slå ner mig. Kunde blivit veckans vardagshjälte typ med ett enkelt envarsgrip men nu vart ju misshandeln mycket grövre brott än vad jag hade begått från början.
Jag är aldrig otrevlig mot folk jag möter på nätterna o har väl i riskkalkylen att nån kan ringa snuten men inte att man ska bli nerslagen.
Hur som helst, tråkigt att höra och jag hoppas att du repat dig väl.

Hur som helst, tråkigt att höra och jag hoppas att du repat dig väl.
Ja då vart bara ytliga sår som läkte ihop snabbt. Läskigaste var ju strypgreppet som hölls tills jag var nära o tuppa av. Fick såna hagamannen vibbar typ.
Men nu har jag alltid pepparspray i fickan med mig.

Hehe det är ju rätt bra bevis ETA verken tål rätt bra med stryk iaf :D

Ja då vart bara ytliga sår som läkte ihop snabbt. Läskigaste var ju strypgreppet som hölls tills jag var nära o tuppa av. Fick såna hagamannen vibbar typ.

Hårdaste testet av ETA verk!. Har Polisen fått tag på förövarna?

Sluta klottra och bekosta oss skattebetalare :)

Finns väl uppstyrda plank/väggar för sådant där....

Tillbaka
Topp