• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

been

Sålde klocka till Mr Been och det var både trevligt och smidigt. En goodguy i min bok :)

Köpte klocka av @Been - supertrevlig och seriös snubbe och allting gick väldigt smidigt. Dessutom trevligt snack om klockor och communityt i allmänhet! 100% good guy.

Hade nöjet att sälja en trevlig klocka till @Been. Vi körde F2F idag och trots att det var kort var det var lika trevligt som vanligt. Hoppas middagen blev bra nu när jag lurat in dig till stan :). Been är 100% (eftersom det inte finns fler procent 😉) GG. Rekommenderas och jag gör gärna affärer med honom igen.

Köpte ett gummiarmband av @Been. När leveransen drog ut lite på tiden erbjöd han sig att stå för allt. Men armbandet dök upp så ingen fara med det. 100% GG. Är sådana som Been som gör forumet så värdefullt.

@Been och jag gjorde byte, både nöjd och ser fram emot nästa affär.
Rekommenderar han som fullvärdig GG till alla

Senast ändrad:
Köpte ett armband av been på distans. Enkel kommunikation och ärlig beskrivning av objektet. Väl inpackat paket. Jag kan tänka mig att göra fler affärer med honom!
100% GG!

Köpte precis en klocka av @Been. Allt stämde med beskrivning. Tog sig även tid att åka en bit för affären trots skitväder. Trevlig pratstund också. Gör gärna affär igen. 100% Good Guy!!!

Tillbaka
Topp