• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Begränsa antalet bumpar man får göra

5upak

Omega
Lägger ett förslag om att man ska bli begränsad till antalet bumpar man får göra, alt. ha ett tvång på att varje bump måste vara en prisbump med exempelvis minst 100kr eller 5% av priset. Man blir less på att se samma klockor snurra i flödet där folk tror att man kan kränga dom utan att justera priset. Trots att de snurrat i månader.
 

5upak

Omega
Fruktansvärt irriterande att inte få gehör för det här förslaget när många uppenbarligen håller med. Forumet är riktigt bra bortsett från att samma klockor snurrar om och om igen utan att priset sänks. För varje annons jag själv har skapat har jag vid varje bump sänkt priset minst 100kr.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Hade man bara ökat tiden för bumpfrekvens från ett dygn till en vecka så hade nog dom flesta blivit nöjda. Är väl bara att programmeringsmässigt öka en timer från 24 till 168 timmar. Man kan tänka sig ett maxantal på antal bumpar, borde också gå att programmera in. Att tvinga in prissänkningar vid varje bump ser jag inte som realistiskt då det nog kräver manuell kontroll, ofta är det flera klockor i en annons och så.
 
Senast ändrad:

KlockByten

Omega
2-Faktor
Jag tycker att det enklaste och bästa hade vart;

1. Max 5 bumpar per annons
Alternativt 5% i rabatterat pris per Bump.

helt otroligt att folk inte fattar att dem begär för mycket när deras klockor legat ute i månader.
Värsta är dock när folk bumpar ner priset med en ynka hundring på en klocka annonserad för flera tusen- som om den hundringen gjort att någon inte köpt.
 
Topp