Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Longines, stäng tråd.
Longines, utan tvekan. Av den enkla anledningen att det är en snygg klocka från ett respekterat märke som i princip alla känner till, det kan inte bli fel helt enkelt. Squale har jag aldrig hört talas om (brist på erfarenhet kanske?), och den blåa färgen tycker jag ser rätt plastig ut. Men visst, det är en unik och snygg klocka så den kanske är lite roligare än Longines-klockan!
Men hur skiver du?!? Hoppas du mena som jag. Rättade dig lite...Du kan ju inte inte köpa en Longines, du skämmer ut dig och liggfaktorn är noll! @Gummo /Gunvor har redan sagt det, köp en Squale och njut av finlivet som följer därefter!
Oj missade ju det viktiga! Bra rättat!Men hur skiver du?!? Hoppas du mena som jag. Rättade dig lite...![]()
Nu måste du rätta ditt inlägg så det inte råder nåt tvivel!Oj missade ju det viktiga! Bra rättat!
Det som är det jobbiga, båda är dyk klockor men helt olika stil. Men är nog mer ute efter dresigare då jag har en Seiko solar diver ssc 015p1 som toolwatch. Men squalen känns mer unik.Frågan är vad du gillar mest... Tool och vintageflört, eller "märkes-dressdykare"?