• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behöver inspiration

Klockers

Cartier
Ligger här i fosterställning och känner mig naken. Var 4-5 månader sedan jag gjorde mig av med min senaste klocka. Ny bostad, ny bil och ny bebis har satt sina spår i ekonomin och finns inte samma utrymme för klockköp som förr.
Letar efter något för MAX 20-25k. Tycker det känns svårt att hitta något gottigt i den prisnivån.
Har ni några fina förslag till en klocksuktande man?
(Ber om ursäkt för att jag inte sökt i forumet)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Omega Planet ocean, tudor Sub, rolex datejust, omega speedmaster, mm. Intressant att veta typ av klocka.? Begagnat förstås .
 

Nexus

Panerai
Du behöver äga en Bell & Ross 03-92 Military Cermic. Du kommer inte bara utvecklas som klockdåre med den klockan, utan även växa som människa.

Som bonus bör du dessutom få en femhundring kvar på budgeten (om du köperen den ny) som du med fördel lägger på en pava schysst whisky.
 

Norra

Panerai
Kolla Oris Aquis Divers om du vill ha något stort och sportigt. De sitter iofs mindre än vad de är.
Annars är Omega Seamaster 300m jävligt fin (ej kronograf dock, för de kostar strax under 30).
Om du vill ha något mer dressat för 20-25 (och kanske under) kan du kolla Maurice Lacroix.
 

Klockers

Cartier
Du behöver äga en Bell & Ross 03-92 Military Cermic. Du kommer inte bara utvecklas som klockdåre med den klockan, utan även växa som människa.

Som bonus bör du dessutom få en femhundring kvar på budgeten (om du köperen den ny) som du med fördel lägger på en pava schysst whisky.
Kan varit den fulaste klockan jag sett men älskar tipset. Jag behöver komma lite utanför mina ramar känner jag
 

Klockers

Cartier
Kolla Oris Aquis Divers om du vill ha något stort och sportigt. De sitter iofs mindre än vad de är.
Annars är Omega Seamaster 300m jävligt fin (ej kronograf dock, för de kostar strax under 30).
Om du vill ha något mer dressat för 20-25 (och kanske under) kan du kolla Maurice Lacroix.
Stort tack! Ska kika på dessa
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Sluta nojja.... Speja Tudor och Sinn....

typ denna? ;) Hade gärna haft en om jag kunde bära upp skrället
u1000.jpg
 
Topp